С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 окт 2018, 16:15, 2498 прочитания

Готови ли сте за бъдещето на търговията

Конференцията Retail in Detail ще е с фокус технологиите в сектора и какво ще иска потребителят

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Максимата на американския експерт по маркетинг Сет Годин, че промяната никога не се проваля, защото е прекалено рано за нея, но провалът й е сигурен, ако бъде адаптирана твърде късно, важи с пълна сила за света на ритейла днес. Технологиите, нарастващите нужди на потребителите да бъдат чути, ухажвани и да получат удобства, спестявайки време, заедно с безпрецедентно отварящите се граници на международните пазари изправят сектора пред нови предизвикателства. Сега бизнесите в търговията на едро и дребно, както и циркулиращите около тях услуги имат два пътя – да тичат след промените или да бъдат част от тяхното създаване. Опитът и в този маратон показва, че печелят не догонващите, а визионерите.

През 2018 г. конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora, ще събере някои от тези визионери, за да обменят опит, да направят своите прогнози и да очертаят заедно пътя на печелившите стратегии в динамично трансформиращата се среда. Събитието ще се проведе на 30 октомври в Sofia event center.


Разговор за бъдещето и какво искат потребителите

За срещата в София пристига Кристиан Вершюрен, генерален директор на EuroCommerce – организацията, която обединява повече от 6 млн. търговци от 31 европейски държави. Сред членовете й са големи играчи от ранга на IKEA, Rewe Group и Tesco, но и много компании от малкия и средния бизнес в Европа. Вершюрен често се явява в ролята на говорител на проблемите на търговията на едро и дребно. Неговата презентация е с фокус върху промените, пред които са изправени ритейлърите днес. Те са водени от технологичния напредък и иновациите, които изменят потребителски навици и повишават очакванията към търговците. За бъдещето на ритейла и ролята на технологиите ще говори Робърт Кешкес, директор Advanced Solutions, GfK.

Другият голям акцент в програмата е потребителското преживяване, което вече трябва да носи сензитивност, емоция, спомен и усещане за удовлетвореност. Представете си например, че търсите маратонки за бягане. Магазинът на бъдещето ще трябва да ви предложи пътека, на която да ги изпробвате. Експертите са единодушни, че физическият магазин няма да изчезне, макар делът на електронните продажби да продължава да расте.



Неговите функции обаче ще се променят все повече. По темата за преобразяването на клиентското преживяване ще говори Кейт Маер, криейтив директор "Потребителско преживяване" в лондонския офис на световноизвестната архитектурна фирма Gensler, която е специализирана в услуги за бизнеса. Маер се занимава с архитектура и дизайн от 2000 г. Изпълнила е множество проекти в ритейла и хотелиерството. Сред клиентите й са IHG-International hotel group, Pernod Ricard, Starbucks, Ferragamo, Asics и Tate Modern.

Освен преживявания търговците ще трябва да предлагат на клиентите си и повече усещане за уникалност. С други думи, потребителят на бъдещето ще има нужда да знае, че купува продукт, създаден специално за него. Тази тенденция вече личи по начина, по който пазарува поколението millennials, и ще е все по-важна за стратегиите на компаниите, които искат да стигнат директно до своите клиенти и да създадат доверие и лоялност. За това кои са millennials и какво искат те ще разкаже официалният франчайз представител на Body shop за България Венета Петкова.

Къде е българският ритейл сектор

Конференцията ще даде поглед и на това кои глобални тенденции са достигнали до българския пазар, какви са локалните особености в тези процеси и готова ли е средата тук да посрещне ритейла на бъдещето. Сред поканените участници в дискусионния панел са изпълнителният директор на "Лидл България" Милена Драгийска-Денчева, директорът на дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителния съвет на "Кауфланд България" Стела Първанова и председателят на борда на управителите на "dm България" Андрей Петров.

През 2018 г. в Retail in Detail ще има видимо участие на български компании, производители на бързооборотни стоки. Някои от пионерите, които стоят зад младите, но иновативни малки и средни компании, ще споделят своето ноу-хау за успешната експортна стратегия и фокуса върху марката. Сред тях са Яни Драгов, основател на "Смарт Ограник", Силвия Павлова, управляващ партньор на Orenda Group, и Мая Герасимова от компанията - производител на оризовите бисквити и чипсове Rice Up – Nuhealth.

За повече информация вижте тук, а за да се регистрирате за събитието - вижте тук
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

13 март 2019
София Ивент Център

capital.bg/fintech

Annual FinTech Summit


Запазете своето място сега


Теми в програмата:


  • Тенденции и двигатели за растеж на финтех индустрията
  • PSD2 и възможностите за бизнеса
  • Мобилни плащания и дигитални портфейли
  • Кои са последните технологични иновации на пазара
  • InsureTech: дигиталната трансформация в застраховането
  • Международно сътрудничество и възможности за растеж на екосистемата

Към регистрацията

Прочетете и това

Естония поиска Danske Bank да напусне страната Естония поиска Danske Bank да напусне страната

Датската банка, уличена в изпирането на 200 млрд. евро, ще изпълни искането и ще спре също така операциите си в Латвия, Литва и Русия

19 фев 2019, 1565 прочитания

Увеличението на капитала на "Сирма груп" се провали Увеличението на капитала на "Сирма груп" се провали

Компанията не успя да набере минимума от 19.8 млн. лв. от общо планираните близо 40 млн. лв.

19 фев 2019, 1172 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (18 - 24 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
В България дизелът побеждава

За първи път за последните три години българският автопарк расте, но има силно увеличение и при колите над 20 години

КЗК в страната на петролните складове

Антимонополната комисия изследва детайлно базите за горива. Целите може да са две - най-накрая качествен анализ на пазара или предизборна проверка срещу "Лукойл" за злоупотреба с монопол

Тихият монопол в София продължава

Три различни поръчки, финансирани с пари от ЕС, за над 1200 информационни табла по софийските спирки са дадени на свързани фирми

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Как (не) живеем

Кураторката Вера Млечевска за въпросите, които поставя предстоящото българско участие на Венецианското биенале

Ах, Мария

Излезе първата книга на създателката на блога Brain Pickings

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 16.02.2019 Прочетете
Капитал PRO, Чуждите инвестиции скочиха временно заради банкова сделка, Карина Караиванова напуска КФН

Емисия

DAILY @7AM // 20.02.2019 Прочетете