С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 окт 2018, 16:15, 3137 прочитания

Готови ли сте за бъдещето на търговията

Конференцията Retail in Detail ще е с фокус технологиите в сектора и какво ще иска потребителят

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Максимата на американския експерт по маркетинг Сет Годин, че промяната никога не се проваля, защото е прекалено рано за нея, но провалът й е сигурен, ако бъде адаптирана твърде късно, важи с пълна сила за света на ритейла днес. Технологиите, нарастващите нужди на потребителите да бъдат чути, ухажвани и да получат удобства, спестявайки време, заедно с безпрецедентно отварящите се граници на международните пазари изправят сектора пред нови предизвикателства. Сега бизнесите в търговията на едро и дребно, както и циркулиращите около тях услуги имат два пътя – да тичат след промените или да бъдат част от тяхното създаване. Опитът и в този маратон показва, че печелят не догонващите, а визионерите.

През 2018 г. конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora, ще събере някои от тези визионери, за да обменят опит, да направят своите прогнози и да очертаят заедно пътя на печелившите стратегии в динамично трансформиращата се среда. Събитието ще се проведе на 30 октомври в Sofia event center.


Разговор за бъдещето и какво искат потребителите

За срещата в София пристига Кристиан Вершюрен, генерален директор на EuroCommerce – организацията, която обединява повече от 6 млн. търговци от 31 европейски държави. Сред членовете й са големи играчи от ранга на IKEA, Rewe Group и Tesco, но и много компании от малкия и средния бизнес в Европа. Вершюрен често се явява в ролята на говорител на проблемите на търговията на едро и дребно. Неговата презентация е с фокус върху промените, пред които са изправени ритейлърите днес. Те са водени от технологичния напредък и иновациите, които изменят потребителски навици и повишават очакванията към търговците. За бъдещето на ритейла и ролята на технологиите ще говори Робърт Кешкес, директор Advanced Solutions, GfK.

Другият голям акцент в програмата е потребителското преживяване, което вече трябва да носи сензитивност, емоция, спомен и усещане за удовлетвореност. Представете си например, че търсите маратонки за бягане. Магазинът на бъдещето ще трябва да ви предложи пътека, на която да ги изпробвате. Експертите са единодушни, че физическият магазин няма да изчезне, макар делът на електронните продажби да продължава да расте.



Неговите функции обаче ще се променят все повече. По темата за преобразяването на клиентското преживяване ще говори Кейт Маер, криейтив директор "Потребителско преживяване" в лондонския офис на световноизвестната архитектурна фирма Gensler, която е специализирана в услуги за бизнеса. Маер се занимава с архитектура и дизайн от 2000 г. Изпълнила е множество проекти в ритейла и хотелиерството. Сред клиентите й са IHG-International hotel group, Pernod Ricard, Starbucks, Ferragamo, Asics и Tate Modern.

Освен преживявания търговците ще трябва да предлагат на клиентите си и повече усещане за уникалност. С други думи, потребителят на бъдещето ще има нужда да знае, че купува продукт, създаден специално за него. Тази тенденция вече личи по начина, по който пазарува поколението millennials, и ще е все по-важна за стратегиите на компаниите, които искат да стигнат директно до своите клиенти и да създадат доверие и лоялност. За това кои са millennials и какво искат те ще разкаже официалният франчайз представител на Body shop за България Венета Петкова.

Къде е българският ритейл сектор

Конференцията ще даде поглед и на това кои глобални тенденции са достигнали до българския пазар, какви са локалните особености в тези процеси и готова ли е средата тук да посрещне ритейла на бъдещето. Сред поканените участници в дискусионния панел са изпълнителният директор на "Лидл България" Милена Драгийска-Денчева, директорът на дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителния съвет на "Кауфланд България" Стела Първанова и председателят на борда на управителите на "dm България" Андрей Петров.

През 2018 г. в Retail in Detail ще има видимо участие на български компании, производители на бързооборотни стоки. Някои от пионерите, които стоят зад младите, но иновативни малки и средни компании, ще споделят своето ноу-хау за успешната експортна стратегия и фокуса върху марката. Сред тях са Яни Драгов, основател на "Смарт Ограник", Силвия Павлова, управляващ партньор на Orenda Group, и Мая Герасимова от компанията - производител на оризовите бисквити и чипсове Rice Up – Nuhealth.

За повече информация вижте тук, а за да се регистрирате за събитието - вижте тук
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Spark добави още 28 електромобила BMW i3s и Hyundai Ioniq Spark добави още 28 електромобила BMW i3s и Hyundai Ioniq

Предлаганите коли в приложението вече надхвърлят 200

20 юни 2019, 286 прочитания

Алиансът на Renault и Nissan може да пропадне след ареста на Карлос Гон Алиансът на Renault и Nissan може да пропадне след ареста на Карлос Гон

Съвместните дейности и персоналът все повече намаляват, а двете компании се държат като конкуренти вместо като партньори

20 юни 2019, 562 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
В България дизелът побеждава

За първи път за последните три години българският автопарк расте, но има силно увеличение и при колите над 20 години

Резултатите от изборите: Какво показват данните

Статистическият анализ на "Капитал" показва контурите на скритото влияние по места

Изборите: Технология на подчинението

Резервът от зависими гласове, който ГЕРБ и ДПС си осигуряват в малките населени места и ромските махали, може да превърне всеки вот в свирен мач

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Sweet Dreams (Are Made Of This)

Ани Ленъкс изненада почитателите си с изложба-автопортрет

Маша Гесен, журналистка: "Политиката трябва да е визия, не компетентност"

"Фашизмът е мечтата по въображаемото минало. Това е основната му характеристика."