С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 окт 2018, 16:15, 1443 прочитания

Готови ли сте за бъдещето на търговията

Конференцията Retail in Detail ще е с фокус технологиите в сектора и какво ще иска потребителят

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

19 окт 2018

Лекторите на Retail in Detail: Яни Драгов

Собственикът на най-голямата българска компания за биохрани "Смарт органик" ще говори за тенденциите, особеностите и възможностите в сегмента

18 окт 2018

Лекторите на Retail in Detail: Стела Първанова

Търговският директор на "Кауфланд България" ще вземе участие в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

18 окт 2018

Кейт Маер за това как да преобразим потребителското изживяване

Криейтив директорът "Потребителско преживяване" на световно известното студио за архитектура и дизайн Gensler е автор на знакови проекти в областта на ритейла

16 окт 2018

Лекторите на Retail in Detail: Кристиан Вершюрен

Генералният директор на EuroCommerce ще говори за предизвикателствата в търговията във времената на промяна

12 окт 2018

Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

27 апр 2018

Бъдещето на онлайн търговията

Електронните продажби са основен фокус в новия брой на "Регал"

31 мар 2017
Максимата на американския експерт по маркетинг Сет Годин, че промяната никога не се проваля, защото е прекалено рано за нея, но провалът й е сигурен, ако бъде адаптирана твърде късно, важи с пълна сила за света на ритейла днес. Технологиите, нарастващите нужди на потребителите да бъдат чути, ухажвани и да получат удобства, спестявайки време, заедно с безпрецедентно отварящите се граници на международните пазари изправят сектора пред нови предизвикателства. Сега бизнесите в търговията на едро и дребно, както и циркулиращите около тях услуги имат два пътя – да тичат след промените или да бъдат част от тяхното създаване. Опитът и в този маратон показва, че печелят не догонващите, а визионерите.

През 2018 г. конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora, ще събере някои от тези визионери, за да обменят опит, да направят своите прогнози и да очертаят заедно пътя на печелившите стратегии в динамично трансформиращата се среда. Събитието ще се проведе на 30 октомври в Sofia event center.

Разговор за бъдещето и какво искат потребителите

За срещата в София пристига Кристиан Вершюрен, генерален директор на EuroCommerce – организацията, която обединява повече от 6 млн. търговци от 31 европейски държави. Сред членовете й са големи играчи от ранга на IKEA, Rewe Group и Tesco, но и много компании от малкия и средния бизнес в Европа. Вершюрен често се явява в ролята на говорител на проблемите на търговията на едро и дребно. Неговата презентация е с фокус върху промените, пред които са изправени ритейлърите днес. Те са водени от технологичния напредък и иновациите, които изменят потребителски навици и повишават очакванията към търговците. За бъдещето на ритейла и ролята на технологиите ще говори Робърт Кешкес, директор Advanced Solutions, GfK.

Другият голям акцент в програмата е потребителското преживяване, което вече трябва да носи сензитивност, емоция, спомен и усещане за удовлетвореност. Представете си например, че търсите маратонки за бягане. Магазинът на бъдещето ще трябва да ви предложи пътека, на която да ги изпробвате. Експертите са единодушни, че физическият магазин няма да изчезне, макар делът на електронните продажби да продължава да расте.



Неговите функции обаче ще се променят все повече. По темата за преобразяването на клиентското преживяване ще говори Кейт Маер, криейтив директор "Потребителско преживяване" в лондонския офис на световноизвестната архитектурна фирма Gensler, която е специализирана в услуги за бизнеса. Маер се занимава с архитектура и дизайн от 2000 г. Изпълнила е множество проекти в ритейла и хотелиерството. Сред клиентите й са IHG-International hotel group, Pernod Ricard, Starbucks, Ferragamo, Asics и Tate Modern.

Освен преживявания търговците ще трябва да предлагат на клиентите си и повече усещане за уникалност. С други думи, потребителят на бъдещето ще има нужда да знае, че купува продукт, създаден специално за него. Тази тенденция вече личи по начина, по който пазарува поколението millennials, и ще е все по-важна за стратегиите на компаниите, които искат да стигнат директно до своите клиенти и да създадат доверие и лоялност. За това кои са millennials и какво искат те ще разкаже официалният франчайз представител на Body shop за България Венета Петкова.

Къде е българският ритейл сектор

Конференцията ще даде поглед и на това кои глобални тенденции са достигнали до българския пазар, какви са локалните особености в тези процеси и готова ли е средата тук да посрещне ритейла на бъдещето. Сред поканените участници в дискусионния панел са изпълнителният директор на "Лидл България" Милена Драгийска-Денчева, директорът на дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителния съвет на "Кауфланд България" Стела Първанова и председателят на борда на управителите на "dm България" Андрей Петров.

През 2018 г. в Retail in Detail ще има видимо участие на български компании, производители на бързооборотни стоки. Някои от пионерите, които стоят зад младите, но иновативни малки и средни компании, ще споделят своето ноу-хау за успешната експортна стратегия и фокуса върху марката. Сред тях са Яни Драгов, основател на "Смарт Ограник", Силвия Павлова, управляващ партньор на Orenda Group, и Мая Герасимова от компанията - производител на оризовите бисквити и чипсове Rice Up – Nuhealth.

За повече информация вижте тук, а за да се регистрирате за събитието - вижте тук
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

19 окт 2018, 292 прочитания

Сезон 2019: Лоукост дрехите идват Сезон 2019: Лоукост дрехите идват

Германската KiK и полската Pepco искат да превземат ниския сегмент със съответно над 100 и 60 магазина

19 окт 2018, 708 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
В България дизелът побеждава

За първи път за последните три години българският автопарк расте, но има силно увеличение и при колите над 20 години

Дългото сбогуване на Меркел

Слабостта на германския канцлер отваря вакуум в ЕС, особено в момент, когато и Макрон става все по-непопулярен във Франция

Данък "Добра заплата"

Максималният осигурителен праг нараства с 15% до 3 хил. лв., което ще удари работещите в ИТ сектора

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Албания - балканска приказка

Красота и изненада отвъд клишетата на 600 км от София

Ново място: Simple

Менюто съдържа вече отдавна превърналите се в световна класика италиански специалитети

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 19.10.2018 Прочетете