Лекторите на Retail in Detail: Кристиан Вершюрен

Генералният директор на EuroCommerce ще говори за предизвикателствата в търговията във времената на промяна

Да си производител или търговец на бързооборотни стоки в ЕС значи да работиш в условия на силна конкуренция и безпрецедентна регулация по отношение на безопасност и качество на предлаганите продукти. В същото време да опитваш да поддържаш ниски цени и да правиш големи инвестиции в технологии, които да повишават продажбите и ефективността ти и да подобряват веригата на доставки. От другата страна на това уравнение в Европа ежедневно застават 500 млн. потребители. С всяко твое действие ти се бориш за тяхното доверие.

Всичко това се случва в контекста на една постоянно променяща се заради технологичния напредък и потребителските навици среда. За трансформацията на ритейл сектора и произтичащите от нея предизвикателства ще говори генералният директор EuroCommerce д-р Кристиан Вершюрен. Той пристига в България за конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora. Събитието ще се проведе на 30. октомври в Sofia event center.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар