Лекторите на Retail in Detail: Кристиан Вершюрен
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на Retail in Detail: Кристиан Вершюрен

Лекторите на Retail in Detail: Кристиан Вершюрен

Генералният директор на EuroCommerce ще говори за предизвикателствата в търговията във времената на промяна

Силвия Радославова
5666 прочитания

© Капитал


Да си производител или търговец на бързооборотни стоки в ЕС значи да работиш в условия на силна конкуренция и безпрецедентна регулация по отношение на безопасност и качество на предлаганите продукти. В същото време да опитваш да поддържаш ниски цени и да правиш големи инвестиции в технологии, които да повишават продажбите и ефективността ти и да подобряват веригата на доставки. От другата страна на това уравнение в Европа ежедневно застават 500 млн. потребители. С всяко твое действие ти се бориш за тяхното доверие.

Всичко това се случва в контекста на една постоянно променяща се заради технологичния напредък и потребителските навици среда. За трансформацията на ритейл сектора и произтичащите от нея предизвикателства ще говори генералният директор EuroCommerce д-р Кристиан Вершюрен. Той пристига в България за конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora. Събитието ще се проведе на 30. октомври в Sofia event center.

Вершюрен често е сочен за посланик, адресиращ обективно проблемите на търговията на дребно и едро. Той ръководи и координира основните комуникационни дейности на EuroCommerce на европейско ниво. Преди да се присъедини към организацията, управлява Алианса за производство на картонени опаковки за напитки (ACE). В периода 2000 – 2007 г. е генерален директор на Глобалната федерация за изследвания в сферата на аграрната индустрия (CropLife International).

Д-р Кристиан Вершюрен е завършил докторат по ветеринарна медицина в Университета Лиеж, Белгия, и университета в Утрехт, Холандия. Специализацията му е в областта на диагностиката и лечението на домашните животни.

Посланик е на WWF - Белгия, и член на бордовете на "Ветеринари без граници" и организацията за опазване на околната среда Natagora.

В EuroCommerce ръководи екипа от 20 експерти, съставляващи секретариата на организацията. В нея членуват повече от 6 млн. търговци от 31 европейски държави, а мисията й е да осигури справедливи отношения между всички членове на веригата на доставки, гарантирайки на потребителите защита, информация и достойни права. Принципите, около които са се обединили търговците в EuroCommerce, са честност и прозрачност, лоялна конкуренция и стремеж към устойчиво развитие. Сред тях са компании от ранга на хранителния гигант Rewe group, Amazon и IKEA, малки и средни фирми и легитимните търговски федерации на повечето европейски държави.

Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване, форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.

През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.

Да си производител или търговец на бързооборотни стоки в ЕС значи да работиш в условия на силна конкуренция и безпрецедентна регулация по отношение на безопасност и качество на предлаганите продукти. В същото време да опитваш да поддържаш ниски цени и да правиш големи инвестиции в технологии, които да повишават продажбите и ефективността ти и да подобряват веригата на доставки. От другата страна на това уравнение в Европа ежедневно застават 500 млн. потребители. С всяко твое действие ти се бориш за тяхното доверие.

Всичко това се случва в контекста на една постоянно променяща се заради технологичния напредък и потребителските навици среда. За трансформацията на ритейл сектора и произтичащите от нея предизвикателства ще говори генералният директор EuroCommerce д-р Кристиан Вершюрен. Той пристига в България за конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora. Събитието ще се проведе на 30. октомври в Sofia event center.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK