Чуждестранните автокомпании са разтревожени от забавящия се китайски пазар
Намаляването на ръста на БВП и пренасищане с коли в големите градове водят до спад в продажбите


Деян Димитров

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Китайският автомобилен пазар се забавя след три десетилетия експанзия. По всичко личи, че септември ще е трети пореден месец на намаляващи продажби. Това тревожи много чуждестранни автомобилни производители, за които Китай е най-доходоносният им пазар, пише Financial Times. Забавянето се дължи не само на търговската война със САЩ, а и на редица структурни фактори.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.