Поредната битка за самолетните билети на властта за 34 млн. лв. отново забуксува
"България ер" спечели първо място, но продължава борбата за разчистване на конкуренцията
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Поредният опит на Министерството на финансите да подпише рамково споразумение за това кой да осигурява самолетните билети на властта за 34 млн. лв. без ДДС за срок от 2 години отново забуксува.
Причина е вече познатият сюжет между "България ер" и туристическия агент "Аргус травел интернешънъл". И двете компании са редовни кандидати в процедурата за осигуряване на билети. Всяко кандидатстване и класиране на втората компания обаче се обжалва от националния авиопревозвач, която държи сериозен коз в ръцете си. "Аргус" е зависим от оторизация за продажба на билети на "България ер", която авиокомпанията отказва да й издаде и така според агента спира конкуренцията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
Как може компания, която не е регистрирана като туристически агент в Националния туристически регистър изобщо да бъде допускана до участие?
Поредните далавери на властта. Дано не им се получи.
Всеизвестна тайна е, че зад Аргус стои Димитър Иванов- Гестапото и заедно с турците искат да вземат поръчката. Логично е след като тяхната цена е доста по- висока да не избират тях ама... логиката тук липсва.
тия от Аргус Травел не ги ли осъдиха след бруталните нарушения и далавери, които направиха, докато изпълнява самолетната поръчка за министерствата....
"Установени са редица случаи, в които резервациите се подновяват до 19 пъти, като дадено място в самолета, за което билетът е с условие за издаване в рамките на 24 или 36 часа, се пререзервира всеки ден в продължение на две седмици. Така се осигуряват и по-изгодните цени за агенцията, която, ако в крайна сметка не намери пътници, въобще не заплаща билетите."
Сигурно ще има несъгласни с мен, но е нормално държавата да възложи договора на националния превозвач.
Има обаче един проблем - България Еър не дължеше ли едни 50 - 60 млн. на Летище София, как тогава ще им се дава държавна поръчка.
Абе, не е държава това.
Тези търгове така са направени,че една трибуквена организация от Варна да спечели едни добри държавни пари!
Какво лошо има парите на българските данъкоплатци да отидат в българска компания, която плаща данъци и осигуровки и България?!?
До коментар [#5] от "bat_plamen":
Досега винаги бяха печелени от фирмата на Гестапото, въпреки че дава по-високи цени и няма BSP, което значи, че не си прав в случая.
До коментар [#7] от "Алфонсо":
Възможно е да е така,но аз на мутри не вярвам!
До коментар [#6] от "silverman":
Един въпрос имам!Защо след като е българска компания "България ер" дължи/или по-точно дължеше/ десетки милиони за летищни такси в София?Иначе всичко е О'К,ама тимаджийте си разделиха дивидент ,но години задължения трупаха към летище "София"!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.