С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
16 окт 2018, 17:46, 2310 прочитания

Кейт Маер за това как да преобразим потребителското изживяване

Криейтив директорът "Потребителско преживяване" на световно известното студио за архитектура и дизайн Gensler е автор на знакови проекти в областта на ритейла

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Когато през декември 2016 г. Adidas открива своя фирмен магазин на Пето авеню в Ню Йорк, в историята на ритейла започва нова страница. Търговският обект е впечатляващ не само заради площта си от 45 хил. кв.м, а защото на тази площ с много въображение се разгръща съвършено различно потребителско преживяване. Магазинът е проектиран, носейки носталгията на гимназиалния стадион. Входът му напомня тунела, през който спортистите преминават, за излязат на спортната арена. Дизайнът на продуктите е подчертан още там. Вътре в помещенията стоките са разположени на стени със заглушен цвят и разделени по групи от малки постери, които носят силни визуални послания.

Това не е магазин, в който влизаш само за да пазаруваш. Тук можеш да изразиш себе си. Потребителите имат възможността да персонализират продуктите, както и да създават собствени дизайни. Интерактивността е навсякъде. От пистата за бягане, където клиентите могат да използват сензори, за да анализират крачките си, до тревната площ, на която може да бъде изпробвана екипировка за футбол. Всичко това позволява на купувач и продавач заедно да потърсят най-доброто решение за продуктите, отговарящи в най-голяма степен на конкретните нужди.


Проектът за създаването на магазина на Adidas е определян като един от най-значимите в работата на криейтив директора "Потребителско преживяване" на Gensler Кейт Маер. На тазгодишното издание на форума Retail in Detail, който ще се проведе на 30 октомври в Sofia event center, тя ще говори за това как ритейлърите трябва да преобразят потребителското преживяване, така че то да е в унисон с новите клиентски търсения.

Маер е родена в Ирландия. След гимназията печели стипендия и заминава да учи в САЩ. Животът й винаги е бил много свързан със спорта. Първоначално следва спортен маркетинг и Международен бизнес в Sacred Heart University. По това време е действащ спортист в първа баскетболна дивизия. По-късно започва работа на половин работен ден в компания за развитие на затворени комплекси и хотелски имоти в Ню Джърси. През 2000 г. се запалва по архитектурата и дизайна и в крайна сметка завършва магистратура по специалността в New Jersey Institute of Technology.

Маер се връща в Европа през 2010 г. и до 2014 г. се квалифицира в Royal Institute of Architects в Ирландия. През това време специализира дизайн мениджмънт в областта на ритейла и хотелиерството. Сред клиентите й са HMS Host, IHG-International Hotel Group, Rernod Ricard, Starbucks, Omega, The Tate Modern и Asics.



Архитектурата, дизайнът и спортът продължават да вървят ръка за ръка в професионалния й път.
През 2014 г. тя се присъединява към клона на Adidas в Германия като директор Retail Concepts и основният й ангажимент е по създаването на оригиналните концепции на големите фирмени магазини. През 2016 г. е назначена за творчески директор на всички концепции за търговските обекти на Adidas. Маер е свързващото звено между марката и глобалните дизайнерски екипи, а основната й задача е да гарантира, че наследството и опитът на Adidas в търговската среда ще продължават да се развиват, посрещайки предизвикателствата на бъдещето.

Кейт Маер е силен застъпник на вярването, че спортът има силата да променя животи. Страстта й към баскетбола я отвежда до Африка, където обучава бъдещи лидери. Тя е работила безвъзмездно по създаването на архитектурата на Kivu Inretnational School & Sports Academy в Демократична република Конго.

Маер става част от екипа на лондонския офис на студиото за дизайн и архитектура Gensler през 2018 г. Фирмата предлага интегрирани решения и услуги за бизнеса. За Gensler работят над 6000 специалисти от 48 точки по света. Сред проектите, по които е работила компанията, са изграждането на централите на Facebook, Instagram и Etsy и редакцията на Washington Post. Активните в момента клиенти са над 3500 фирми и организации. Агенцията има много проекти в областта на ритейла.

Кейт Маер за това как да преобразим потребителското изживяване


Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб.
Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.

Вижте още »
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Наградите за иновации, IT и аутсорсинг: "Империя онлайн", "Софтсърв България", "Каргил" Наградите за иновации, IT и аутсорсинг: "Империя онлайн", "Софтсърв България", "Каргил"

Победители в категориите "IT продукт на годината", "Иновации в бизнес процесите и операциите" и "Център за споделени услуги на 2019 г."

23 май 2019, 4 прочитания

Подрязаните крила на Huawei Подрязаните крила на Huawei

Решението на Google удря по амбициите на китайския гигант да оглави глобалния смартфон сектор

23 май 2019, 372 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Netflix изненада с добри резултати през третото тримесечие

Абонатите на платформата за видеострийминг са нараснали със 7 млн. и са достигнали 137 млн.

"Хладилника" - пилотният нов квартал на София

Общината и инвеститорите са в безпрецедентен диалог за бъдещето на квартала

Къде удря търговската война между САЩ и Китай

Митата между Вашингтон и Пекин няма да доведат до големи директни икономически загуби, но увеличават световната несигурност

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Календар и домашно кино

По-интересните събития през уикенда и предстоящата седмица

По пътя с Инге Морат

Първата голяма ретроспективна изложба на австрийската фотографка е в италиански замък