Кейт Маер за това как да преобразим потребителското изживяване

Криейтив директорът "Потребителско преживяване" на световно известното студио за архитектура и дизайн Gensler е автор на знакови проекти в областта на ритейла

Когато през декември 2016 г. Adidas открива своя фирмен магазин на Пето авеню в Ню Йорк, в историята на ритейла започва нова страница. Търговският обект е впечатляващ не само заради площта си от 45 хил. кв.м, а защото на тази площ с много въображение се разгръща съвършено различно потребителско преживяване. Магазинът е проектиран, носейки носталгията на гимназиалния стадион. Входът му напомня тунела, през който спортистите преминават, за излязат на спортната арена. Дизайнът на продуктите е подчертан още там. Вътре в помещенията стоките са разположени на стени със заглушен цвят и разделени по групи от малки постери, които носят силни визуални послания.

Това не е магазин, в който влизаш само за да пазаруваш. Тук можеш да изразиш себе си. Потребителите имат възможността да персонализират продуктите, както и да създават собствени дизайни. Интерактивността е навсякъде. От пистата за бягане, където клиентите могат да използват сензори, за да анализират крачките си, до тревната площ, на която може да бъде изпробвана екипировка за футбол. Всичко това позволява на купувач и продавач заедно да потърсят най-доброто решение за продуктите, отговарящи в най-голяма степен на конкретните нужди.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал