Netflix изненада с добри резултати през третото тримесечие

Абонатите на платформата за видеострийминг са нараснали със 7 млн. и са достигнали 137 млн.

Reuters    ©  Reuters

Инвеститорите на Netflix се увериха във вторник, че пропускането на целта за брой нови абонати през юли е било по-скоро еднократно събитие, отколкото начало на нова поредица от разочарования. Акционерите на компанията, която за кратко беше най-добре оцененото медийно дружество в света, бяха притеснени след резултатите за второто тримесечие, тъй като Netflix не отговори на собствените си очаквания. Ръководителите на компанията обвиниха вътрешното звено за прогнозиране за провала, пише Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар