Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Приходите и печалбата на "А1 България" растат и през третото тримесечие

Телекомът отчита и по-висок среден приход от краен потребител

Изпълнителният директор на "А1 България" Александър Димитров
Изпълнителният директор на "А1 България" Александър Димитров
Изпълнителният директор на "А1 България" Александър Димитров    ©  Надежда Чипева
Изпълнителният директор на "А1 България" Александър Димитров    ©  Надежда Чипева

В първото си пълно тримесечие след ребрандирането "А1 България" продължи тенденцията във финансовите си резултати от тази година и отново отчете увеличение в трите си най-важни показателя – приходите, печалбата преди данъци и амортизация и средният приход от потребител.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • mto
    • + 1

    А1 България са най-големите мошеници! Използват некоректни търговски практики и в краткосрочен план може и да им се повишат приходите, но в дългосрочен ще загубят!
    Клиенти сме им от 1997-ма година и тази година съвсем успешно ни накараха да преосмислим това. Преподписвайки договора си с тях, акаунт мениджърът ни набута и един "подарък", за който си спести да ни каже цялата истина, въпреки че попитахме! Та, "подаръкът" идва със солидна месечна такса, която случайно не са ни съобщили... "Лоша комуникация", както каза третият ни нов акаунт мениджър.
    Та, един съвет - колкото по-далеч от А1 България - толкова по-добре!

    Нередност?
Нов коментар