Двигатели на Volvo срещат проблеми с контрола на вредните емисии
Шведската компания предупреди, че тези за автобуси и камиони може и да не издържат тестовете


Илиян Дочев

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Новата реалност за производителите на автомобили в световен мащаб се свежда до задължителното налагане на по-строги мерки в ограничаването на вредните емисии от продуктите на индустрия. Тази тенденция е повсеместна, като с всяка следваща държава, която се обяви за значителното намаляване на количествата на опасните газове в атмосферата, компаниите от бранша стават обект на все по-взискателни проверки и солени глоби за неспазване на стандарти за опазване на околната среда.
На този фон шведската Volvo е изправена пред критична ситуация, след като стана ясно, че някои от двигателите на камионите и автобусите й имат част за контрола на вредните емисии от азотен оксид, която се разваля по-бързо от предвижданото, пише Reuters. Към този момент от компанията смятат, че най-голямата партида от неизправното оборудване е продадена на най-големите й пазари - Северна Америка и Европа, като разрешаването на проблема "ще струва доста скъпо".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.