Лекторите на Retail in Detail: Стела Първанова
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на Retail in Detail: Стела Първанова

Стела Първанова, директор "Търговия и маркетинг" и член на УС на "Кауфланд България"

Лекторите на Retail in Detail: Стела Първанова

Търговският директор на "Кауфланд България" ще вземе участие в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

3784 прочитания

Стела Първанова, директор "Търговия и маркетинг" и член на УС на "Кауфланд България"

© Капитал


Стела Първанова е един от лекторите на Retail in Detail 2018: Transforming Retail together: How to adapt to the new frontiers. Темата, която ще води е "Only Actions Matter!" и ще участва в дискусионен панел "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето"

Лидерството трябва да е действие, а не позиция и най-голямата търговска верига за бързооборотни стоки на българския пазар следва безрезервно това правило. От девет години насам местното дружество на германската Kaufland – "Кауфланд България" е несменяем първенец по приходи от продажби. През 2017 г. то е единственото в ритейла, чийто оборот доближава 1.8 млрд. лв. - резултат, над два пъти по-голям от този на втората и третата търговски вериги в класацията по приходи.

Kaufland е част от германската Schwarz Gruppe, която има повече 12 хил. магазина в 29 държави. Очакванията са, че през 2018 г. стойността на продажбите на групата ще надхвърлят 100 млрд. евро. Местното дружество "Кауфланд България" управлява 58 хипермаркета в 33 града на страната.

Възходът на веригата в България започва във време, в което търсенето се ръководи най-вече от ниските цени и възможността всичко да бъде намерено на едно място. Днес конкуренцията е много по-голяма, а добавената стойност и приятното преживяване в пазаруването са равнозначни на изгодната цена потребителски приоритети. За да отговори на новите нужди, Kaufland също минава през процес на промени. Веригата започна поетапно осъвременяване на магазините си и сменя не само облика, но и философията си. През последните години тя значително обогати асортимента със здравословни и биохрани, продължи да работи за доброто равновесие между качество и цена и да разширява присъствието на собствени марки, за да го постигне. Компанията прави постоянни инвестиции в нови технологии и е носител на отличия за иновации и зелени практики.

През всички тези години пътя на промените заедно с "Кауфланд България" преминава и Стела Първанова. Тя е част от екипа на дружеството от стъпването на веригата на българския пазар през 2006 г. През 2016 г. поема поста на търговски директор и става член на управителния съвет. Била е на различни ръководни позиции в дирекция "Търговия и маркетинг". Преди да се присъедини към екипа на Kaufland, работи в мениджмънта на Procter&Gamble и L’Oreal. Завършила е "Икономика и управление на индустрията".

Стела Първанова ще участва в дискусионния панел на форума Retail in Detail, който ще се проведе на 30 октомври в Sofia Event Center. Темата на дебата е "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето", а сред участниците в разговора ще бъдат изпълнителният директор на Lidl Милена Драгийска- Денчева, ръководителят "Проекти и процеси" на Billa Стоян Тачев и председателят на борда на управителите на "dm България" Андрей Петров.

Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.

През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.

Стела Първанова е един от лекторите на Retail in Detail 2018: Transforming Retail together: How to adapt to the new frontiers. Темата, която ще води е "Only Actions Matter!" и ще участва в дискусионен панел "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето"

Лидерството трябва да е действие, а не позиция и най-голямата търговска верига за бързооборотни стоки на българския пазар следва безрезервно това правило. От девет години насам местното дружество на германската Kaufland – "Кауфланд България" е несменяем първенец по приходи от продажби. През 2017 г. то е единственото в ритейла, чийто оборот доближава 1.8 млрд. лв. - резултат, над два пъти по-голям от този на втората и третата търговски вериги в класацията по приходи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK