С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 18 окт 2018, 13:53, 2682 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Стела Първанова

Търговският директор на "Кауфланд България" ще вземе участие в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Стела Първанова е един от лекторите на Retail in Detail 2018: Transforming Retail together: How to adapt to the new frontiers. Темата, която ще води е "Only Actions Matter!" и ще участва в дискусионен панел "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето"

Лидерството трябва да е действие, а не позиция и най-голямата търговска верига за бързооборотни стоки на българския пазар следва безрезервно това правило. От девет години насам местното дружество на германската Kaufland – "Кауфланд България" е несменяем първенец по приходи от продажби. През 2017 г. то е единственото в ритейла, чийто оборот доближава 1.8 млрд. лв. - резултат, над два пъти по-голям от този на втората и третата търговски вериги в класацията по приходи.


Kaufland е част от германската Schwarz Gruppe, която има повече 12 хил. магазина в 29 държави. Очакванията са, че през 2018 г. стойността на продажбите на групата ще надхвърлят 100 млрд. евро. Местното дружество "Кауфланд България" управлява 58 хипермаркета в 33 града на страната.

Възходът на веригата в България започва във време, в което търсенето се ръководи най-вече от ниските цени и възможността всичко да бъде намерено на едно място. Днес конкуренцията е много по-голяма, а добавената стойност и приятното преживяване в пазаруването са равнозначни на изгодната цена потребителски приоритети. За да отговори на новите нужди, Kaufland също минава през процес на промени. Веригата започна поетапно осъвременяване на магазините си и сменя не само облика, но и философията си. През последните години тя значително обогати асортимента със здравословни и биохрани, продължи да работи за доброто равновесие между качество и цена и да разширява присъствието на собствени марки, за да го постигне. Компанията прави постоянни инвестиции в нови технологии и е носител на отличия за иновации и зелени практики.

През всички тези години пътя на промените заедно с "Кауфланд България" преминава и Стела Първанова. Тя е част от екипа на дружеството от стъпването на веригата на българския пазар през 2006 г. През 2016 г. поема поста на търговски директор и става член на управителния съвет. Била е на различни ръководни позиции в дирекция "Търговия и маркетинг". Преди да се присъедини към екипа на Kaufland, работи в мениджмънта на Procter&Gamble и L’Oreal. Завършила е "Икономика и управление на индустрията".



Стела Първанова ще участва в дискусионния панел на форума Retail in Detail, който ще се проведе на 30 октомври в Sofia Event Center. Темата на дебата е "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето", а сред участниците в разговора ще бъдат изпълнителният директор на Lidl Милена Драгийска- Денчева, ръководителят "Проекти и процеси" на Billa Стоян Тачев и председателят на борда на управителите на "dm България" Андрей Петров.

Лекторите на Retail in Detail: Стела Първанова


Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб.
Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Apple и Foxconn нарушават трудовите правила в Китай Apple и Foxconn нарушават трудовите правила в Китай

Компаниите потвърждават, че в завода работят много временни работници, показва доклад на China Labor Watch

18 сеп 2019, 163 прочитания

Саудитска Арабия възстанови частично производството в атакуваната рафинерия Саудитска Арабия възстанови частично производството в атакуваната рафинерия

Кралството обяви, че Иран е замесен в атаката, Франция изпраща експерти на място да разследват атаката

18 сеп 2019, 220 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
IBM разочарова с ниски приходи за тримесечието

Акциите на компанията се понижиха с 5% след обявяването на резултатите

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг