Сезон 2019: Лоукост дрехите идват

Германската KiK и полската Pepco искат да превземат ниския сегмент със съответно над 100 и 60 магазина

Най-евтините дрехи, с най-много магазини и с германски корени. С тази концепция догодина почти едновременно в България ще заработят две дискаунт вериги за дрехи и предмети за бита - германската KiK ("КиК") и полската Pepco ("Пепко"), която е собственост на германски и южноафрикански акционери.

Събитието е неочаквано на фона на оттеглящи се покрай кризата чужди вериги - белгийската Delhaize, австрийската Baumax, германските Praktiker и Penny, френската Carrefour, словенската Roda, гръцката Еna, турската Ramstore.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал