С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 окт 2018, 14:35, 3174 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Тенденцията за дигитализирането на ритейла се развива с различна скорост в различните сектори, но безспорно променя формите на търговията. До голяма степен ние, търговците, следваме тази вълна, без да сме сигурни накъде води тя. Как ще изглежда търговията след 25 години? Преди 25 години нямаше интернет и мобилни устройства. Бързата доставка беше доста бавна. Днес границите са все по-лесно преодолими. Големите в ритейла правят света все по-лесен за търговия", казва Венета Петкова, управител на българския франчайз на големите европейски марки Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop, които вече се наложиха успешно и на местния пазар.

Макар бъдещето на ритейла да е трудно предвидимо заради динамично променящата се среда, вярната посока по думите на Петкова е в продуктите, които задоволяват нови нужди, и обслужването, което изненадва и провокира клиента дори онлайн. "Ритейлът и изобщо бизнесът трябва да се развиват все-повече с грижа за хората, за природата, за планетата", смята тя.


Ако погледнем в малко по-близка перспектива, все по-важен фактор, който ще определя посоката в сектора, са новите генерации, техните вкусове и начинът, по който искат да пазаруват. Сега вниманието на маркетинг специалисти, търговци и производители на стоки е насочено към поколението Millennials. Това е групата на родените между 1980 и 2000 г. Тези потребители вече са тук и се намират в най-активната си фаза, а до 2025 г. представителите на поколението ще са 1/3 от всички работещи по света. Millennials печели и харчи по нови правила, има нови интереси, нужди и разбирания. Това налага промяна в моделите на търговците, които трябва изцяло да ориентират или да адаптират своите стратегии към тези нови потребности.

Millennials ще бъдат централна тема в презентацията на Венета Петкова. Тя е сред лекторите на форума Retail in Detail, който ще се проведе на 30 октомври в Sofia Event Center.

От 2009 г. Петкова е представител за България на каталунския бранд за домашен текстил Textura. През 2011 г. поема франчайзинга на специализираната верига за образователни детски играчки Imaginarium, която има 400 магазина в 28 държави по света. От 2015 г. е представител за Duka – шведски бранд за кухненски принадлежности, а от тази година е управител за страната на английската марка за натурална козметика The Body Shop.
Петкова е завършила е международни отношения в Нов български университет. Работила е в "Европейски институт", а в периода 2005-2007 г. е била експерт по продажби в "Атика медия България".



Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи

Директорът на общинския институт "Старинен Пловдив" за новите инициативи в полза на туристите и града

20 сеп 2019, 641 прочитания

"Филкаб" предлага на клиента всичко в сферата на енергетиката и индустрията "Филкаб" предлага на клиента всичко в сферата на енергетиката и индустрията

В следващите пет години продажбите на фирмена продукция все повече ще се дигитализират

20 сеп 2019, 1019 прочитания

24 часа 7 дни

20 сеп 2019, 12086 прочитания

20 сеп 2019, 5665 прочитания

20 сеп 2019, 3061 прочитания

20 сеп 2019, 2163 прочитания

20 сеп 2019, 1995 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
За какво даряват компаниите

През последните 5 години корпоративното дарителство е в низходящ тренд, сочи доклад на Българския дарителски форум

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Замлъкването на "Хоризонт"

Скандалът с опита за отстраняване на журналистката Силвия Великова оголи истината за медийната ситуация в България

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Кино: "Далеч от брега"

Обикновеният човек срещу статуквото в новия филм на Костадин Бонев