Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

Венета Петкова    ©  Капитал

"Тенденцията за дигитализирането на ритейла се развива с различна скорост в различните сектори, но безспорно променя формите на търговията. До голяма степен ние, търговците, следваме тази вълна, без да сме сигурни накъде води тя. Как ще изглежда търговията след 25 години? Преди 25 години нямаше интернет и мобилни устройства. Бързата доставка беше доста бавна. Днес границите са все по-лесно преодолими. Големите в ритейла правят света все по-лесен за търговия", казва Венета Петкова, управител на българския франчайз на големите европейски марки Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop, които вече се наложиха успешно и на местния пазар.

Макар бъдещето на ритейла да е трудно предвидимо заради динамично променящата се среда, вярната посока по думите на Петкова е в продуктите, които задоволяват нови нужди, и обслужването, което изненадва и провокира клиента дори онлайн. "Ритейлът и изобщо бизнесът трябва да се развиват все-повече с грижа за хората, за природата, за планетата", смята тя.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал