С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 окт 2018, 14:35, 2738 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Тенденцията за дигитализирането на ритейла се развива с различна скорост в различните сектори, но безспорно променя формите на търговията. До голяма степен ние, търговците, следваме тази вълна, без да сме сигурни накъде води тя. Как ще изглежда търговията след 25 години? Преди 25 години нямаше интернет и мобилни устройства. Бързата доставка беше доста бавна. Днес границите са все по-лесно преодолими. Големите в ритейла правят света все по-лесен за търговия", казва Венета Петкова, управител на българския франчайз на големите европейски марки Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop, които вече се наложиха успешно и на местния пазар.

Макар бъдещето на ритейла да е трудно предвидимо заради динамично променящата се среда, вярната посока по думите на Петкова е в продуктите, които задоволяват нови нужди, и обслужването, което изненадва и провокира клиента дори онлайн. "Ритейлът и изобщо бизнесът трябва да се развиват все-повече с грижа за хората, за природата, за планетата", смята тя.


Ако погледнем в малко по-близка перспектива, все по-важен фактор, който ще определя посоката в сектора, са новите генерации, техните вкусове и начинът, по който искат да пазаруват. Сега вниманието на маркетинг специалисти, търговци и производители на стоки е насочено към поколението Millennials. Това е групата на родените между 1980 и 2000 г. Тези потребители вече са тук и се намират в най-активната си фаза, а до 2025 г. представителите на поколението ще са 1/3 от всички работещи по света. Millennials печели и харчи по нови правила, има нови интереси, нужди и разбирания. Това налага промяна в моделите на търговците, които трябва изцяло да ориентират или да адаптират своите стратегии към тези нови потребности.

Millennials ще бъдат централна тема в презентацията на Венета Петкова. Тя е сред лекторите на форума Retail in Detail, който ще се проведе на 30 октомври в Sofia Event Center.

От 2009 г. Петкова е представител за България на каталунския бранд за домашен текстил Textura. През 2011 г. поема франчайзинга на специализираната верига за образователни детски играчки Imaginarium, която има 400 магазина в 28 държави по света. От 2015 г. е представител за Duka – шведски бранд за кухненски принадлежности, а от тази година е управител за страната на английската марка за натурална козметика The Body Shop.
Петкова е завършила е международни отношения в Нов български университет. Работила е в "Европейски институт", а в периода 2005-2007 г. е била експерт по продажби в "Атика медия България".



Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Даниел Алексиев, Райфайзенбанк: Удобното банкиране не е задължително по-скъпо 1 Даниел Алексиев, Райфайзенбанк: Удобното банкиране не е задължително по-скъпо

Според експерта по дигитално банкиране България е подходящ пазар за тестване на технологични иновации

26 май 2019, 865 прочитания

Оръжеен търговец инвестира 14 млн. евро в завод за преработка на плодове и зеленчуци 1 Оръжеен търговец инвестира 14 млн. евро в завод за преработка на плодове и зеленчуци

"Балкан агрикалчарал", собственост на иракчанина Муханнед ал-Науаими, вече има фабрика за доматено пюре край Пазарджик

26 май 2019, 1593 прочитания

24 часа 7 дни

26 май 2019, 79637 прочитания

26 май 2019, 16033 прочитания

26 май 2019, 3184 прочитания

26 май 2019, 2624 прочитания

26 май 2019, 2138 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
За какво даряват компаниите

През последните 5 години корпоративното дарителство е в низходящ тренд, сочи доклад на Българския дарителски форум

Подрязаните крила на Huawei

Решението на Google удря по амбициите на китайския гигант да оглави глобалния смартфон сектор

Как трамваите влязоха в Google

Разписанията на градския транспорт в София станаха достъпни в Google Maps, но без съдействието на Столичната община

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Градът е сцена

Международната програма на "Варненско лято" и "Световен театър в София"

Галина Дългото чорапче

Социалният цирк на осиновената в Дания Галина Риом-Ройбек учи децата у нас на приобщеност, емпатия и вяра в себе си