"Максима България" инвестира 2 млн. лева в магазин T-Market от нов формат

Търговският обект в Студентския град в столицата съчетава пазаруване и зона за хранене

   ©  Георги Кожухаров

Два милиона лева е инвестицията в най-новия магазин T-Market в Студентския град в столицата, който предлага възможност за пазаруване плюс специална зона за хранене.

"Това е първият обект "T-Market Express" от новата концепция на веригата, който съчетава удобство и бързина. Свидетели сме на голяма промяна в нагласите за пазаруване. Не е достатъчно да предложиш просто магазин, трябва да предложиш също уютна атмосфера, както и свежа и здравословна храна. Работим по този проект от една година. Толкова време ни отне не дизайнът или конструкцията на магазина, а нуждата да тестваме и подберем асортимента за хранене", коментира Едвинас Волкас, генерален директор на "Максима България" (компанията, през която оперира веригата T-Market).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал