🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Лекторите на Retail in Detail: Андрей Петров

Председателят на бодра на управителите на dm България ще участва в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

Андрей Петров, председател на борда на упарвителите на dm България
Андрей Петров, председател на борда на упарвителите на dm България
Андрей Петров, председател на борда на упарвителите на dm България    ©  Капитал
Андрей Петров, председател на борда на упарвителите на dm България    ©  Капитал
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Човекът, независимо дали е служител или клиент, винаги е на първо място. Такава още от 1982 г. насам е философията на европейската верига дрогерии dm. Един от нейните създатели е Гьотц Вернер. Той отваря първия филиал в Германия през 1973 г., а три години по-късно Гюнтер Бауер открива магазин в Австрия и двамата стават съдружници в компанията. Днес dm има повече от 3400 магазина в 13 държави от Европа, а императивът на Вернер "Мисли революционно, действай еволюционно" продължава да дава посока за развитието на бизнес модела.

Това е видимо и на българския пазар, където веригата стъпи през 2008 г. Само за десет години dm отвори 74 търговски обекта в 25 града на страната и се наложи като лидер сред специализираните магазини. През 2017 г. приходите на българското дружество са пораснали с 20% до 132 млн. лв. Растежът идва най-вече заради това, че dm е гъвкава и успява да съобрази стратегиите си с тенденциите в потребителското търсене на дрогерийни продукти. Асортиментът й включва над 14 хил. стоки за хигиена и красота, а сред тях са и все повече нови формули и иновативни брандове, създадени от стратъп компании, блогъри или специалисти в областта. Тук dm изпреварва останалите играчи, предлагайки партньорство за т.нар. ексклузивни кооперационни марки, които се предлагат само в нейните магазини. Веригата се отворила сериозно и към предлагането на биопродукти и козметика с натурални съставки, както и към стоки от по-високия ценови клас.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар