С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 окт 2018, 16:00, 2428 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Андрей Петров

Председателят на бодра на управителите на dm България ще участва в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Човекът, независимо дали е служител или клиент, винаги е на първо място. Такава още от 1982 г. насам е философията на европейската верига дрогерии dm. Един от нейните създатели е Гьотц Вернер. Той отваря първия филиал в Германия през 1973 г., а три години по-късно Гюнтер Бауер открива магазин в Австрия и двамата стават съдружници в компанията. Днес dm има повече от 3400 магазина в 13 държави от Европа, а императивът на Вернер "Мисли революционно, действай еволюционно" продължава да дава посока за развитието на бизнес модела.

Това е видимо и на българския пазар, където веригата стъпи през 2008 г. Само за десет години dm отвори 74 търговски обекта в 25 града на страната и се наложи като лидер сред специализираните магазини. През 2017 г. приходите на българското дружество са пораснали с 20% до 132 млн. лв. Растежът идва най-вече заради това, че dm е гъвкава и успява да съобрази стратегиите си с тенденциите в потребителското търсене на дрогерийни продукти. Асортиментът й включва над 14 хил. стоки за хигиена и красота, а сред тях са и все повече нови формули и иновативни брандове, създадени от стратъп компании, блогъри или специалисти в областта. Тук dm изпреварва останалите играчи, предлагайки партньорство за т.нар. ексклузивни кооперационни марки, които се предлагат само в нейните магазини. Веригата се отворила сериозно и към предлагането на биопродукти и козметика с натурални съставки, както и към стоки от по-високия ценови клас.


Тези тенденции в търсенето са устойчиви и валидни за целия ритейл сектор, а темата за бъдещите предизвикателства и готовността на българската среда да ги посрещне, ще бъде в центъра на дискусионен панел в рамките на форума Retail in Detail. Събитието е организирано от вестник "Капитал" и списание "Регал", в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora и ще се проведе на 30. октомври в Sofia event center.
Сред участниците в дискусията ще бъде Андрей Петров, председател на борда на управителите на dm България. Той е част от ръководния екип на българското дружество на компанията от нейното стъпване на местния пазар. Първоначално отговаря за отдел "Експанзия" и оглавява заедно с Евелина Великова отдел "Продажби". Преди да се присъедини към dm, е работил в експанзионните отдели на "Лидл България" и "Плюс България търговия". Има MBA от Висшето училище по техника и икономика в Берлин, Германия.

Участници в дискусионния панел ще бъдат още главният изпълнителен директор на "Лидл България" Милена Драгийска-Денчева, директорът дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителният съвет на "Кауфланд България" – Стела Първанова, и прокуристът и ръководител "Проекти и процеси" на "Билла България" Стоян Тачев.
Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб.
Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Рекорд" - екокари от ново поколение "Рекорд" - екокари от ново поколение

Електрокарите с литиево-йонни батерии са подходящи за чистите производства в редица индустрии

21 сеп 2019, 1392 прочитания

Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи

Директорът на общинския институт "Старинен Пловдив" за новите инициативи в полза на туристите и града

20 сеп 2019, 1204 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Johnson&Johnson иска да купи японската козметична компания Ci:z za 2.1 млрд. долара

Сделката ще даде собственост на американската компания върху марки като Dr.Ci:Labo, Labo Labo и Genomer

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Нови схеми, нови измамници

КФН публикува нов списък със сайтове, които предлагат сделки с ценни книжа и валути, без да имат лиценз

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща

Кино: "Далеч от брега"

Обикновеният човек срещу статуквото в новия филм на Костадин Бонев