Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 окт 2018, 16:00, 2792 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Андрей Петров

Председателят на бодра на управителите на dm България ще участва в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Човекът, независимо дали е служител или клиент, винаги е на първо място. Такава още от 1982 г. насам е философията на европейската верига дрогерии dm. Един от нейните създатели е Гьотц Вернер. Той отваря първия филиал в Германия през 1973 г., а три години по-късно Гюнтер Бауер открива магазин в Австрия и двамата стават съдружници в компанията. Днес dm има повече от 3400 магазина в 13 държави от Европа, а императивът на Вернер "Мисли революционно, действай еволюционно" продължава да дава посока за развитието на бизнес модела.

Това е видимо и на българския пазар, където веригата стъпи през 2008 г. Само за десет години dm отвори 74 търговски обекта в 25 града на страната и се наложи като лидер сред специализираните магазини. През 2017 г. приходите на българското дружество са пораснали с 20% до 132 млн. лв. Растежът идва най-вече заради това, че dm е гъвкава и успява да съобрази стратегиите си с тенденциите в потребителското търсене на дрогерийни продукти. Асортиментът й включва над 14 хил. стоки за хигиена и красота, а сред тях са и все повече нови формули и иновативни брандове, създадени от стратъп компании, блогъри или специалисти в областта. Тук dm изпреварва останалите играчи, предлагайки партньорство за т.нар. ексклузивни кооперационни марки, които се предлагат само в нейните магазини. Веригата се отворила сериозно и към предлагането на биопродукти и козметика с натурални съставки, както и към стоки от по-високия ценови клас.


Тези тенденции в търсенето са устойчиви и валидни за целия ритейл сектор, а темата за бъдещите предизвикателства и готовността на българската среда да ги посрещне, ще бъде в центъра на дискусионен панел в рамките на форума Retail in Detail. Събитието е организирано от вестник "Капитал" и списание "Регал", в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora и ще се проведе на 30. октомври в Sofia event center.
Сред участниците в дискусията ще бъде Андрей Петров, председател на борда на управителите на dm България. Той е част от ръководния екип на българското дружество на компанията от нейното стъпване на местния пазар. Първоначално отговаря за отдел "Експанзия" и оглавява заедно с Евелина Великова отдел "Продажби". Преди да се присъедини към dm, е работил в експанзионните отдели на "Лидл България" и "Плюс България търговия". Има MBA от Висшето училище по техника и икономика в Берлин, Германия.

Участници в дискусионния панел ще бъдат още главният изпълнителен директор на "Лидл България" Милена Драгийска-Денчева, директорът дирекция "Търговия и маркетинг" и член на управителният съвет на "Кауфланд България" – Стела Първанова, и прокуристът и ръководител "Проекти и процеси" на "Билла България" Стоян Тачев.
Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб.
Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Eldrive увеличава мрежата си от е-зарядни в партньорства с OMV и община Бургас Eldrive увеличава мрежата си от е-зарядни в партньорства с OMV и община Бургас

Зарядните станции за електромобили на компанията ще нараснат най-малко с 80

31 май 2020, 593 прочитания

ЕБВР предлага безплатни ресурси за справяне с кризата за малки и средни фирми ЕБВР предлага безплатни ресурси за справяне с кризата за малки и средни фирми

Онлайн програмата покрива пет основни теми и цели да достигне до 10 хил. души

31 май 2020, 783 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Johnson&Johnson иска да купи японската козметична компания Ci:z za 2.1 млрд. долара

Сделката ще даде собственост на американската компания върху марки като Dr.Ci:Labo, Labo Labo и Genomer

Още от Капитал
Наемопад при софийски жилища

Свитото търсене сваля офертните цени. При предоговаряне се стига до 20 - 30% отстъпка за период между един и три месеца

Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Общини на ръба на фалита

Над 210 млн. лв. по-малко приходи са събрали общините през първите четири месеца на тази година спрямо 2019-а

Епидемията от COVID-19 в Русия е много по-тежка, отколкото Кремъл признава

Подобно на своя съветски предшественик, системата на Владимир Путин е пълна с лъжи

Средиземноморска арт диета

Парижкият дигателен център за изкуство Atelier Des Lumieres показва изложба с работи на Моне, Реноар, Шагал

Кино: "Пералнята"

Тайният живот на парите в черна комедия от Содърбърг

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10