С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 окт 2018, 11:08, 1759 прочитания

Johnson&Johnson иска да купи японската козметична компания Ci:z za 2.1 млрд. долара

Сделката ще даде собственост на американската компания върху марки като Dr.Ci:Labo, Labo Labo и Genomer

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американската корпорация за козметични и фармацевтични продукти Johnson&Johnson обяви във вторник, че ще изкупи всички останали акции на японската козметична компания, специализирана в продукти за грижа за кожата, Ci:z за 2.1 млрд. долара, предаде Reuters. Сделката ще даде собственост на американската компания върху марки като Dr.Ci:Labo, Labo Labo и Genomer, което ще й помогне да укрепи международните си операции за иновации.

Поредица от сделки


Покупката ще е поредната от редицата сделки между козметични компании в Азия през последните години, тъй като глобалните марки се стремят да се разширят в процъфтяващия регион, който включва и огромния китайски пазар чрез познати азиатски марки.

През май френската компания L'Oreal се съгласи да купи южнокорейската фирма за грим Nanda, а Unilever придоби козметичната фирма Carver Korea за 2.7 млрд. долара миналата година. Собственикът на Louis Vuitton LVMH и Estee Lauder също инвестираха в южнокорейски козметични фирми.

Сделката



Johnson&Johnson ще плати 52.59 долара за акция на Ci:z, което е с 55% повече от цената на затваряне във вторник, като също така ще придобие дела на основателя на японската компания Йошинори Широно, който възлиза на 27.96%.

Американската козметична компания е вторият най-голям акционер, притежаващ 19.9% от 2016 г., което й позволи да разпространява продуктите на Ci:z извън Япония. J&J очаква, че пълното придобиване ще й помогне да се възползва от голямата потребителска база данни на японската компания.

"Тази сделка ще увеличи максимално създаването на стойност чрез внедряване на гъвкав иновационен модел и бързо ускоряване на продажбите чрез нашата глобална експертиза в областта на комерсиализацията", заяви председателят на потребителското отделение на J&J Хорхе Мескита.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

France Air Management купува "Ес Ай Джи еър хендлинг" France Air Management купува "Ес Ай Джи еър хендлинг"

Смяната на собствеността на фирмата за отопление и вентилация е част от международна сделка за 222.7 млн. евро

10 дек 2019, 532 прочитания

"Трансметрикс" ще прави софтуер за транспортни компании с еврофинансиране "Трансметрикс" ще прави софтуер за транспортни компании с еврофинансиране

Компанията за логистични решения спечели грант от 3.25 млн. лв. от EIC Accelerator

10 дек 2019, 423 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Британската компания Dyson избра Сингапур за първия си завод за електромобили

Инвестицията ще бъде 2 млрд. паунда, като планът е производството да започне до 2021 г.

Още от Капитал
LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10