Кой поръчва музиката

Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки

Shutterstock    ©  Shutterstock
Темата накратко:

• Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки

• Мащабът на страната и езикът ограничават възможностите на изпълнители и лейбъли

• Основен източник на приходи остават участията на живо, а добрата новина е, че повечето големи звукозаписни компании в страната отчитат ръст

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    krasenh avatar :-|
    Красен
    • + 3

    Ето малко историческо инфо за бизнеса http://toxity.biz/40- години-музикална-индустрия/

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал