Кой поръчва музиката
Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

• Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки
• Мащабът на страната и езикът ограничават възможностите на изпълнители и лейбъли
• Основен източник на приходи остават участията на живо, а добрата новина е, че повечето големи звукозаписни компании в страната отчитат ръст
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Ето малко историческо инфо за бизнеса http://toxity.biz/40- години-музикална-индустрия/
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.