Кой поръчва музиката

Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Темата накратко:

• Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки

• Мащабът на страната и езикът ограничават възможностите на изпълнители и лейбъли

• Основен източник на приходи остават участията на живо, а добрата новина е, че повечето големи звукозаписни компании в страната отчитат ръст

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    krasenh avatar :-|
    Красен
    • + 3

    Ето малко историческо инфо за бизнеса http://toxity.biz/40- години-музикална-индустрия/

    Нередност?
Нов коментар