Кой поръчва музиката
Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

• Интернет промени българския музикален бизнес, но постъпленията от дигитално съдържание все още са малки
• Мащабът на страната и езикът ограничават възможностите на изпълнители и лейбъли
• Основен източник на приходи остават участията на живо, а добрата новина е, че повечето големи звукозаписни компании в страната отчитат ръст
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Ето малко историческо инфо за бизнеса http://toxity.biz/40- години-музикална-индустрия/
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход