С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 28 окт 2018, 13:10, 4315 прочитания

Приходите на "Нова броудкастинг груп" са нараснали с 10% през третото тримесечие

Според компанията майка MTG делът на аудиторията е спаднал леко, но пък телевизионният рекламен пазар е нагоре

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Приходите на "Нова броудкастинг груп" за третото тримесечие са нараснали с 10%, обяви собственикът към момента на най-голямата медийна група в България - Modern Times Group (MTG). Шведската компания публикува официалния си финансов отчет за периода, според който оборотът на българското дружество е 232 млн. шведски крони (43.6 млн. лв.).

Органичен растеж
В отчета традиционно не се предоставя много информация за българското подразделение, но все пак се казва, че органичният растеж в телевизионния и онлайн бизнеса на "Нова броудкастинг груп" продължава. Според MTG делът на аудиторията е отчел слаб спад, но пък телевизионният рекламен пазар расте. Оперативната печалба на "Нова броудкастинг груп" за периода се е увеличила до 49 млн. шведски крони (9.2 млн. лв.) при марж от 21.1%.


През февруари беше подписано споразумението за продажба на "Нова броудкастинг груп" за 185 млн. евро на чешката инвестиционна група PPF на най-богатия човек в Централна и Източна Европа Петр Келнер. Впоследствие Комисията за защита на конкуренцията започна задълбочено проучване на сделката и в крайна сметка я спря с довода, че медията има прекалено голям пазарен дял.

Обжалване
PPF и MTG обжалваха през юли решението пред Върховния административен съд, като изслушванията по делото са предвидени за 12 март 2019 г. Преди месец от шведската компания поискаха по-ранна дата. След обявяването на резултатите на MTG през тази седмица изпълнителният директор Йорген Мадсен Линдеман заяви, че ако се провали обжалването, "Нова броудкастинг груп" ще остане в групата. "Тогава ще продължим да разрастваме бизнеса и в течение на времето ще се опитаме да му открием нов дом", каза мениджърът в разговор с анализатори.

MTG е в процес на отделяне на подразделението си Nordic Entertainment, което покрива безплатните и платените телевизионни усулги на компанията, както и стрийминг услугата Viaplay. Планът е то да бъде листвано на борсата през март. За третото тримесечие цялата група отчете приходи от 4.68 млрд. шведски крони (453 млн. евро), растеж от 3.2% спрямо същия период на предишната година.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември)

Как ще се промени вестник "Сега"; Кой иска да управлява БНР; Изхабените думи според комуникационните експерти; Антитръстовите регулатори на ЕС срещу Facebook и Google; Започна записването за "Рекламна академия 2020"; За Huawei - "Най силната история си ти!"

10 дек 2019, 1172 прочитания

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 4277 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 октомври)

Законът на Пеевски за медиите безпрепятствено мина през медийната комисия; Приходите на "Нова броудкастинг груп" са нараснали с 10% през третото тримесечие; Interpartners спечели комуникационното обслужване на "Монбат", Предстои обучение за акаунт и бранд мениджъри и др.

Още от Капитал
LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Uber вече не е готин

Лондон удари силно Uber и вече има нови, по-евтини приложения за споделени пътувания

Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

Кино: "Болка и слава"

Алмодовар вълнуващо за спектакъла на живота и корените на творчеството

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10