Смело навън със собствена марка

Четири млади български компании споделят опита си в продажбите зад граница

Участниците в дискусията (отляво надясно): Яни Драгов, Силвия Павлова, Мая Герасимова, Калина Халачева, Елена Тошева
Участниците в дискусията (отляво надясно): Яни Драгов, Силвия Павлова, Мая Герасимова, Калина Халачева, Елена Тошева    ©  Цветелина Белутова
Участниците в дискусията (отляво надясно): Яни Драгов, Силвия Павлова, Мая Герасимова, Калина Халачева, Елена Тошева
Участниците в дискусията (отляво надясно): Яни Драгов, Силвия Павлова, Мая Герасимова, Калина Халачева, Елена Тошева    ©  Цветелина Белутова

За една малка фирма с прохождаща собствена марка стъпването зад граница винаги е трудно. Предприемането на тази смела крачка често се прави опипом и неминуемо е съпътствано от грешки, които могат да бъдат и много скъпи.

Добрата новина е, че с технологиите в много сектори бариерите намаляват и все по често български компании трупат смелост, знания и успехи. И са склонни да ги споделят, както направиха и участниците в дискусионния панел "Как да развием успешна експортна стратегия и да се фокусираме върху марката си" по време на традиционната конференция Retail in Detail, организирана от списание "Регал" (издание на "Икономедиа") и "Капитал". От техния опит става ясно, че всеки елемент може да се окаже ключов - от предварителното проучване на пазара, през избора на чуждестранни партньори, до правилно позициониране на рафта.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се