С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 ное 2018, 12:37, 1791 прочитания

Apple преговаря да купи дял от най-големия радиооператор в САЩ

Ако се стигне до сделка с iHeartMedia, компанията ще има достъп до платформа за реклама на стрийминг услугите си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Apple обмисля да купи дял в най-големия радиооператор iHeartMedia, като разговорите между двете компании са все още предварителни. По-рано през годината iHeartMedia започна процедура за обявяване в несъстоятелност, пишат Financial Times и Reuters. Компанията, ръководена от Тим Кук, търси начин да осигури предимство на стрийминг услугите си в глобалното си състезание със Spotify, докато от iHeartMedia се надяват на милиони долари финансиране за стабилизиране на разклатеното си състояние.

Все още неясно партньорство


Според източници на FT двете компании преговарят по въпроса, като влизането на Apple може да стане по няколко начина. В интерес на iHeartMedia е Apple да закупи миноритарен дял срещу няколко милиона, тъй като компанията поиска защита от фалит през март тази година и трябва да обяви план за преструктуриране до края на ноември. Apple обаче няма навика да придобива миноритарни дялове в големи компании. Гигантът от Купертино може да реши да тръгне в посоката на многомилионна маркетинг сделка с радиооператора. За момента преговорите са в начална фаза и все още няма постигната договореност.

Допълнително рамо за стрийминг услугите

Друг вариант, за който FT предполага, че може да се използва за партньорство, е Apple да използва бродкастинг услугите на iHeartMedia за 24-часовото си радио Beats 1. До този момента Beats 1 се предлага само чрез приложенията на Apple и все още не носи желаните резултати. Сделка, която прехвърля музикалните услуги на Apple към по-традиционна платформа, може да се окаже печеливша за технологичния гигант. По-старите поколения класически изостават в използването на мобилни приложения и услуги, а достъпът до Apple на традиционна радиоплатформа може да създаде нови клиенти за Apple Music.



Apple е в световна конкуренция с шведската Spotify и неведнъж е преструктурирала музикалните си услуги. По-рано тази година купи приложението за разпознаване на музика Shazam за 400 млн. долара. Тази година Apple Music достигна 50 млн. глобални абонати и надмина Spotify като най-ползваната музикална стрийминг платформа в САЩ. От своя страна обаче Spotify държи световната лидерска позиция с над 80 млн. абонати.

Със сериозно покритие въпреки фалита

Дори след като обяви фалит и стигна до споразумение с инвеститорите, с което бяха опростени над половината от дълга в размер на 20 млрд. долара, iHeartMedia си остава най-големият радиооператор в САЩ. Според информация на компанията 850-те станции на iHeart достигат до 270 млн. души всеки месец и до още 100 млн. чрез стрийминг услуги. Приходите на радиогрупата за миналата година са били 3.6 млрд. долара, но лихвите по заемите на компанията - 1.4 млрд. долара.

Партньорство с Apple не само може да даде сериозно предимство в конкуренцията със Spotify на технологичния гигант, но може да подпомогне за възстановяването на инвеститорското доверие в iHeartMedia.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8% 1 Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8%

В отчета на собственика им - южноафриканския NEPI Rockcastle, е записано, че търговският център в Пловдив ще е готов следващата есен

24 фев 2020, 1353 прочитания

През 2020 г. са предвидени 40 млн. лв. за биопроизводителите През 2020 г. са предвидени 40 млн. лв. за биопроизводителите

Очаква се нов прием по мярката за "Биологично земеделие" от Програмата за развитие на селските райони

24 фев 2020, 729 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Главният изпълнителен директор на SoftBank под натиск след убийството на Хашоги

Въпреки имиджовите проблеми заради финансирането от Саудитска Арабия компанията отчете пет пъти ръст на печалбата

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Календар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10