Toyota се опитва да увеличи печалбата си в Северна Америка

Японската компания разчита на намаляването на разходите и на обезценяването на йената

Toyota се стреми да удвои оперативния си марж в Северна Америка от 4% през миналата година до 8% до 2022 г., което според Ленц е "съвсем в рамките на достижимото"
Toyota се стреми да удвои оперативния си марж в Северна Америка от 4% през миналата година до 8% до 2022 г., което според Ленц е "съвсем в рамките на достижимото"    ©  Reuters
Toyota се стреми да удвои оперативния си марж в Северна Америка от 4% през миналата година до 8% до 2022 г., което според Ленц е "съвсем в рамките на достижимото"
Toyota се стреми да удвои оперативния си марж в Северна Америка от 4% през миналата година до 8% до 2022 г., което според Ленц е "съвсем в рамките на достижимото"    ©  Reuters

Автомобилният производител Toyota ще ограничи броя на моделите леки автомобили, които предлага в Северна Америка, с цел да намали разходите си и да повиши рентабилността от бизнеса си на континента, съобщава Financial Times.

Най-големият автомобилен производител в Япония повиши прогнозите си за годишна печалба и приходи, благодарение на намаляването на разходите в световен мащаб и обезценяването на йената. Освен това полага много усилия за подобряването на бизнеса си в САЩ - най-големия пазар за компанията извън Азия. Маржът на печалбата в Северна Америка падна до 2.5% за периода април-септември в сравнение с 2.7% за година по-рано.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се