Toyota се опитва да увеличи печалбата си в Северна Америка
Японската компания разчита на намаляването на разходите и на обезценяването на йената


Анина Сантова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Автомобилният производител Toyota ще ограничи броя на моделите леки автомобили, които предлага в Северна Америка, с цел да намали разходите си и да повиши рентабилността от бизнеса си на континента, съобщава Financial Times.
Най-големият автомобилен производител в Япония повиши прогнозите си за годишна печалба и приходи, благодарение на намаляването на разходите в световен мащаб и обезценяването на йената. Освен това полага много усилия за подобряването на бизнеса си в САЩ - най-големия пазар за компанията извън Азия. Маржът на печалбата в Северна Америка падна до 2.5% за периода април-септември в сравнение с 2.7% за година по-рано.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.