Защо е по-лесно да направиш щастлива компания на нещастно място
Разговор с експерта по щастие Ян-Еманюел де Нев за работата, задоволството и как най-важното за хората са... другите хора


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ян-Еманюел де Нев има един съвет към работодателите: правете хората си щастливи. Или поне удовлетворени. Това е хубав съвет, но сме се събрали да работим не за да бъдем доволни, би казал някой съвременен Бисмарк. Де Нев, който е професор в University of Oxford и изследовател на темата за икономиката на щастието, обаче твърди, че има важна причина компаниите да се стремят към това. Вдигането на удовлетвореността от работата се изразява в конкретни финансови подобрения за фирмата. Според неговото изследване, избрано сред "Управленските идеи с най-голяма значимост за 2016" от Harvard Business Review, всяка степен на удовлетвореност нагоре отговаря на между 7 и 12% вдигане на производителността.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.