Защо е по-лесно да направиш щастлива компания на нещастно място
Разговор с експерта по щастие Ян-Еманюел де Нев за работата, задоволството и как най-важното за хората са... другите хора


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ян-Еманюел де Нев има един съвет към работодателите: правете хората си щастливи. Или поне удовлетворени. Това е хубав съвет, но сме се събрали да работим не за да бъдем доволни, би казал някой съвременен Бисмарк. Де Нев, който е професор в University of Oxford и изследовател на темата за икономиката на щастието, обаче твърди, че има важна причина компаниите да се стремят към това. Вдигането на удовлетвореността от работата се изразява в конкретни финансови подобрения за фирмата. Според неговото изследване, избрано сред "Управленските идеи с най-голяма значимост за 2016" от Harvard Business Review, всяка степен на удовлетвореност нагоре отговаря на между 7 и 12% вдигане на производителността.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове