Adidas с по-малки продажби в Западна Европа и очаквания за годишни приходи

Постъпленията на германската компания през третото тримесечие нарастват по-малко от очакванията

Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк
Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк
Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк    ©  Reuters
Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк    ©  Reuters

Германският производител на спортна екипировка и оборудване Adidas намали прогнозата си за приходите през 2018 г., след като продажбите в Западна Европа през третото тримесечие намаляха. Бизнесът на компанията на Стария континент беше засегнат от промяната на модните предпочитания на клиентите и доброто представяне на американския й конкурент Nike във футбола, съобщава Reuters.

Докато германската компания увеличава пазарния си дял в Северна Америка, нейният американски конкурент разширява присъствието си Европа, подпомогнат от силното представяне на облечените от Nike отбори по време на световното първенство по футбол.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар