С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 ное 2018, 13:20, 2544 прочитания

Adidas с по-малки продажби в Западна Европа и очаквания за годишни приходи

Постъпленията на германската компания през третото тримесечие нарастват по-малко от очакванията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германският производител на спортна екипировка и оборудване Adidas намали прогнозата си за приходите през 2018 г., след като продажбите в Западна Европа през третото тримесечие намаляха. Бизнесът на компанията на Стария континент беше засегнат от промяната на модните предпочитания на клиентите и доброто представяне на американския й конкурент Nike във футбола, съобщава Reuters.

Докато германската компания увеличава пазарния си дял в Северна Америка, нейният американски конкурент разширява присъствието си Европа, подпомогнат от силното представяне на облечените от Nike отбори по време на световното първенство по футбол.


Акциите на Adidas са поскъпнали с 12% през последната година, но отстъпиха с 2.3% след обявяване на очакванията за по-слаби годишни приходи в средата на седмицата.

Фокус върху рентабилността

Главният изпълнителен директор Каспер Рорстед се е фокусирал върху подобряването на рентабилността на Adidas, след като пое управлението през 2016 г., като се старае да увеличи растежа на компанията в Северна Америка и Азия и да развие електронната търговия, където маржовете са по-високи от физическите магазини.



Adidas съобщи, че нетната ѝ печалба от продължаващите дейности ще се повиши с 16% до 20% до диапазона от 1.66 до 1.72 млрд. евро, докато предишните прогнози бяха за ръст от 13% до 17%. Компанията очаква да увеличи неутралните откъм валутните курсове продажби за годината с 8 или 9%, което е по-малко от предходната прогноза за ръст от около 10%.

След по-ранно предупреждение, че продажбите в Западна Европа вероятно ще останат без промяна през второто полугодие, сега Adidas заяви, че продажбите в региона са спаднали с 1% през третото тримесечие. В Северна Америка продажбите са се увеличили с 16%, а в Азия - с 15%. Онлайн продажбите са скочили с 76% за този период.

Приходите от продажби за третото тримесечие се повишават с 8%, коригирани спрямо обменните курсове, до 5.837 млрд. евро в сравнение с очакванията на анализаторите за 5.92 млрд. евро. Нетната печалба от продължаващите операции нараства с 19% до 656 млн. евро за периода.

Германският конкурент Puma повиши прогнозата си за годишни продажби и оперативната печалба миналия месец. Компанията съобщи за силен ръст на продажбите в Америка и Азия и заяви, че първите баскетболни обувки, които прави от 20 години насам, са се приели добре на пазара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Какво научиха авиокомпаниите от NASA 1 Какво научиха авиокомпаниите от NASA

Превозвачите използват космическите технологии, които улесняват полетите

24 авг 2019, 840 прочитания

Възходът и падението на General Electric Възходът и падението на General Electric

Гигантът има динамична 127-годишна история, като от икона на американската икономика се превръща в обект на разследване за масивна финансова измама

23 авг 2019, 1816 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Загубата на НЕК се увеличи до 153 млн. лева

Финансовото състояние на държавната компания се влошава въпреки по-добрата пазарна конюнктура

Сготвено под вакуум

Клиенти на 11 Meats вече са над 300 хотели и заведения и над 40 търговски обекта

Пробуждането на къмпингите

Четири нови къмпинга се изграждат в Южна България

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Добрият, лошият и безучастният

Важните уроци от кампанията "Не ми се обиждай, но...", която обръща внимание на щетите, нанасяни от предразсъдъците и езика на омразата

Календар и домашно кино

Интересните събития през уикенда и следващата седмица