Adidas с по-малки продажби в Западна Европа и очаквания за годишни приходи

Постъпленията на германската компания през третото тримесечие нарастват по-малко от очакванията

Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк
Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк    ©  Reuters
Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк
Представяне на новия модел Adidas на събитие в Ню Йорк    ©  Reuters

Германският производител на спортна екипировка и оборудване Adidas намали прогнозата си за приходите през 2018 г., след като продажбите в Западна Европа през третото тримесечие намаляха. Бизнесът на компанията на Стария континент беше засегнат от промяната на модните предпочитания на клиентите и доброто представяне на американския й конкурент Nike във футбола, съобщава Reuters.

Докато германската компания увеличава пазарния си дял в Северна Америка, нейният американски конкурент разширява присъствието си Европа, подпомогнат от силното представяне на облечените от Nike отбори по време на световното първенство по футбол.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се