С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 ное 2018, 13:20, 2684 прочитания

Adidas с по-малки продажби в Западна Европа и очаквания за годишни приходи

Постъпленията на германската компания през третото тримесечие нарастват по-малко от очакванията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германският производител на спортна екипировка и оборудване Adidas намали прогнозата си за приходите през 2018 г., след като продажбите в Западна Европа през третото тримесечие намаляха. Бизнесът на компанията на Стария континент беше засегнат от промяната на модните предпочитания на клиентите и доброто представяне на американския й конкурент Nike във футбола, съобщава Reuters.

Докато германската компания увеличава пазарния си дял в Северна Америка, нейният американски конкурент разширява присъствието си Европа, подпомогнат от силното представяне на облечените от Nike отбори по време на световното първенство по футбол.


Акциите на Adidas са поскъпнали с 12% през последната година, но отстъпиха с 2.3% след обявяване на очакванията за по-слаби годишни приходи в средата на седмицата.

Фокус върху рентабилността

Главният изпълнителен директор Каспер Рорстед се е фокусирал върху подобряването на рентабилността на Adidas, след като пое управлението през 2016 г., като се старае да увеличи растежа на компанията в Северна Америка и Азия и да развие електронната търговия, където маржовете са по-високи от физическите магазини.



Adidas съобщи, че нетната ѝ печалба от продължаващите дейности ще се повиши с 16% до 20% до диапазона от 1.66 до 1.72 млрд. евро, докато предишните прогнози бяха за ръст от 13% до 17%. Компанията очаква да увеличи неутралните откъм валутните курсове продажби за годината с 8 или 9%, което е по-малко от предходната прогноза за ръст от около 10%.

След по-ранно предупреждение, че продажбите в Западна Европа вероятно ще останат без промяна през второто полугодие, сега Adidas заяви, че продажбите в региона са спаднали с 1% през третото тримесечие. В Северна Америка продажбите са се увеличили с 16%, а в Азия - с 15%. Онлайн продажбите са скочили с 76% за този период.

Приходите от продажби за третото тримесечие се повишават с 8%, коригирани спрямо обменните курсове, до 5.837 млрд. евро в сравнение с очакванията на анализаторите за 5.92 млрд. евро. Нетната печалба от продължаващите операции нараства с 19% до 656 млн. евро за периода.

Германският конкурент Puma повиши прогнозата си за годишни продажби и оперативната печалба миналия месец. Компанията съобщи за силен ръст на продажбите в Америка и Азия и заяви, че първите баскетболни обувки, които прави от 20 години насам, са се приели добре на пазара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Latecoere разширява завода си край Пловдив с инвестиция за 5.5 млн. лв. 1 Latecoere разширява завода си край Пловдив с инвестиция за 5.5 млн. лв.

В новия си цех компанията ще произвежда носовата част на самолети Airbus

9 дек 2019, 851 прочитания

Китай ще смени целия чужд софтуер и хардуер в държавната администрация 2 Китай ще смени целия чужд софтуер и хардуер в държавната администрация

Страната ще смени между 20 и 30 млн. устройства в следващите три години

9 дек 2019, 736 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Загубата на НЕК се увеличи до 153 млн. лева

Финансовото състояние на държавната компания се влошава въпреки по-добрата пазарна конюнктура

Още от Капитал
Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Доставянето на чиста енергия е по-лесно от съхранението й

Намаляването на емисиите зависи от узряването на технологиите за съхранение на енергия

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10