С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 ное 2018, 12:25, 2267 прочитания

Renault-Nissan ще произвежда нови модели ванове във Франция

Правителството подкрепя алианса между производителите и инвестициите в държавата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Френският автомобилен производител Renault обяви, че ще започне производството на нови модели ванове Nissan и Mitsubishi в местните си заводи. Компанията увеличава инвестициите си в страната, след като алиансът между трите производителя се подкрепя от правителството, съобщава Reuters.

Новите модели


Новините, които трябваше да съвпаднат с посещението на президента Емануел Макрон в един от заводите на компанията, "подчертават значението на държавата за алианса", заявиха от Renault-Nissan-Mitsubishi. Компанията ще сглобява нов ван Nissan в предприятието в Мобеж в северната част на страната. Дизайнът ще е подобен с този на модела на Renault Kangoo, който включва електрическа версия, съобщиха в изявление от алианса.

По-голям ван Mitsubishi също ще бъде произведен в Сандовил, западна Франция. Той ще наподобява модела на Renault Trafic. Инвестициите на компанията през тази година достигат общо 1.4 млрд. евро. Под натиска на правителството главният изпълнителен директор на Renault - Карлос Гон, се съгласи да засили още повече връзката на компанията с Nissan.

В момента Renault притежава 43.4% от Nissan, която пък от своя страна държи 15% от френската компания майка и 34% от Mitsubishi Motors.

Гон заяви, че пълно сливане е възможно само ако Франция се откаже от своя 15% дял в Renault - стъпка, която правителството не желае да предприема, без да има по-ясни гаранции за сигурни работни места, както и заради други промишлени интереси.



За повече продажби

Инвестицията ще подобри продажбите на Renault и това е едно от финансовите предимства на компанията, откакто е в алианса. За последното тримесечие продажбите ѝ паднаха, което е нещо, характерно за повечето производители в Европа, където дизеловите автомобили не бяха от най-предпочитаните.

"Заводите в Мобеж и Сандовал и тяхната конкурентоспособност са причина да изберем именно Франция", казва Гон. В рамките на алианса световният опит на Renault с лекотоварните автомобили е в полза за всички наши клиенти", добавя той.

Според плановете на компанията новият микробус Mitsubishi ще бъде продаван също така в Австралия и Нова Зеландия. Новото производство ще осигури 200 работни места и 400 млн. евро допълнителни инвестиции в Мобеж.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Adidas с по-малки продажби в Западна Европа и очаквания за годишни приходи

Постъпленията на германската компания през третото тримесечие нарастват по-малко от очакванията

Още от Капитал
Тази карта ми излезе златна

Защо лихвите по кредитни карти не падат и как да платим по-малко по тях

Малките в голямата игра за София

Как ще се управлява столицата при новата конфигурация в общинския съвет и при районните кметове

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

Приемно село

"Резиденция Баба" изпраща на село млади хора, които в продължение на три седмици опознават местните и техните традиции

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10