Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 18 ное 2018, 12:48, 2512 прочитания

Веригата супермаркети Ahold Delhaize търси придобивания в САЩ

Целта е онлайн бизнесът с храни, който расте бързо в Северна Америка

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Холандско-белгийската верига супермаркети Ahold Delhaize, собственик на магазините Stop & Shop и Giant Food, търси придобивания в САЩ, съобщи главният й изпълнителен директор.

"Имаме силен пазарен дял в регионите, в които сме активни. Това ни дава добра отправна точка за присъединяване към играта на придобиванията ", казва Мюлер в холандския вестник Financieele Dagblad.


Новата стратегия

Ahold Delhaize представи новата си стратегия под името, включваща някои силни амбиции: групата ще насочи вниманието си през следващите три години към нарастване на оборота и увеличаване на пазарния дял. Целта й е да се удвои онлайн оборотът до 2021 г.

"В една индустрия, която се променя бързо, ние ще се стремим към растеж, като направим ежедневните пазари за хранителни стоки по-прости, по-свежи и по-здравословни за нашите клиенти", каза изпълнителният директор Франс Мюлер. Междувременно групата ще закупи собствени акции на стойност милиарди евро.



Американският пазар

Стратегията "Leading Together" ще ускори растежа на платформата, създадена при сливането на Ahold и Delhaize. Сделката обедини американските марки на Ahold, Stop & Shop, Giant / Martin's и Giant Food, с марките Delhaize Hannaford и Food Lion. То също така създаде децентрализирана структура в САЩ, която позволява на всяка марка да се съсредоточи върху местните пазари.

Засега няма подробности относно възможните цели или колко средства може да вложи компанията в придобивания. Стратегията й е да укрепи бизнеса си в САЩ онлайн, където продажбите са нараснали с 12% през третото тримесечие.

Ahold Delhaize планира да расте органично в САЩ, където генерира две трети от продажбите си и управлява Peapod, водещ онлайн бизнес за доставка на хранителни стоки. Пазарът в САЩ е труден за търговците на дребно, включително Amazon и Walmart, които се конкурират в онлайн бизнеса с хранителни стоки.

Ahold Delhaize обяви, че очаква да удвои онлайн продажбите си до около 7 млрд. евро до 2021 г. Като част от тази стратегия тя ще въведе малки, автоматизирани складове в магазините в САЩ, за да ускори времето за доставка и да намали разходите. Преди години Delhaize беше собственик и на българската верига "Пикадили", като по това време беше и апогеят на българското дружество - с над 40 обекта и пикови приходи от 230 млн. лв. През 2014 г. обаче компанията я продаде на българското трио предприемачи Николай Лазаров и братята Валентин и Десислав Попови.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите

Авиокомпанията предвижда да използва по-малко самолети, за да се адаптира към свития пазар

28 май 2020, 626 прочитания

Имот 70 дка в лесопарк "Росенец" се продава за 45.2 млн. лв. Имот 70 дка в лесопарк "Росенец" се продава за 45.2 млн. лв.

Парцелът с изоставени малки хотелски сгради се намира близо до морския сарай на Доган

28 май 2020, 1811 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Германската икономика създава главоболия на ЕЦБ

Слабото представяне на автомобилните гиганти може да повлияе на паричната политика на централната банка на еврозоната

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Домът, моят приятел

Виртуална изложба представя погледа на тридесет фотографи към дома като "жив организъм"

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10