Китайски онлайн платформи спряха да предлагат продукти на Dolce & Gabbana
Наскоро се появиха обвинения, че в реклама на компанията има расистко съдържание и сексуално послание


Анина Сантова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Обществено недоволство в Китай срещу италианската модна компания Dolce & Gabbana принуди някои от водещите платформи за електронна търговия да спрат да предлагат продуктите на бранда. D&G беше обвинена в расизъм заради последната си рекламна кампания. Онлайн видеото показва как китайски модел се опитва да яде италианска храна, като използва традиционните за културата клечки. Твърди се още, че рекламата съдържа и сексуален намек - питат момичето дали порцията каноли е "твърде голяма за нея".
Скандалът се задълбочи още повече след съобщения, публикувани в Instagram акаунта на Dolce & Gabbana и в този на съоснователя ѝ Стефано Габано, пише Financial Times. От компанията заявиха, че профилите са били хакнати и че много се извиняват за станалото. "Уважаваме много Китай и китайския народ", казва се в изявлението.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Егати либералната простотия. Да не смееш реклами да правиш днешно време.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.