С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 26 ное 2018, 16:10, 12400 прочитания

eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък

Приходите за деня са се повишили с 15% спрямо миналата година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Онлайн магазинът eMAG е регистрирал поръчки за общо 37.2 млн. лв. от България по време на тазгодишния Черен петък, съобщиха от компанията. Сумата е повишение от малко под 15% спрямо миналогодишните резултати. По време на кампанията, която се смята за начало на пазаруването по време на празниците, в България са поръчани близо 265 хил. продукта. От тях 26.7% са продадени през Marketplace платформата на сайта, чрез която външни търговци предлагат стоките си през eMAG.

През смартфона


Според данни на компанията тенденцията тази година е увеличаване на трафика през мобилни устройства. Над 68% от поръчките са били през смартфони и таблети. Пиковият трафик на сайта на компанията е бил от 161 хил. посетители едновременно. Най-голямата поръчка е на стойност 8629 лв. и е направена от Карлово. Най-голямата като обем е била от 31 различни артикула, а в 7:21 ч. сутринта в рамките на една минута са били поръчани 1098 продукта, рекорд за деня.

Най-популярната категория през тази година е била "Дом и градина, декорация, направи си сам", от която са продадени над 40 хил. продукти. Следват я категориите за играчки, лична грижа, малки електроуреди, телевизори, домакинска електроника и мобилни телефони.

През Marketplace платформата е отчетен ръст на продажбите от 33% спрямо 2017 г. Общо 1372 търговци са продали над 70 хил. продукта.



"Този Черен петък показа, че българите се доверяват на електронната търговия и използват мобилни устройства за разглеждане и пазаруване онлайн, като почти 70% от посещенията на сайта в рамките на кампанията бяха през мобилното ни приложение. Освен това при 1372 Marketplace търговци, реализирали поръчки на Black Friday, е ясно, че клиентите ни проявяват интерес към разнообразието от продукти, продавани от различни търговци", коментира Тудор Манеа, вицепрезидент на eMAG.

Седмица по-рано, на 16 ноември, компанията отбеляза продажби за 98.6 млн. евро на румънския пазар. Кампанията на eMAG в страната се проведе една седмица преди световния Черен петък, който по традиция идва от САЩ и се прави на първия петък след Деня на благодарността. В Румъния растежа на поръчките беше от 28%.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 271 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 369 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
КЗК глоби "А1 България" с 800 хил. лв. заради договора с Handy

Телекомът е злоупотребил с по-силната си позиция при договарянето между двете страни, смятат от регулатора

Още от Капитал
Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10