eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък

Shutterstock

eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък

Приходите за деня са се повишили с 15% спрямо миналата година

14724 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Онлайн магазинът eMAG е регистрирал поръчки за общо 37.2 млн. лв. от България по време на тазгодишния Черен петък, съобщиха от компанията. Сумата е повишение от малко под 15% спрямо миналогодишните резултати. По време на кампанията, която се смята за начало на пазаруването по време на празниците, в България са поръчани близо 265 хил. продукта. От тях 26.7% са продадени през Marketplace платформата на сайта, чрез която външни търговци предлагат стоките си през eMAG.

През смартфона

Според данни на компанията тенденцията тази година е увеличаване на трафика през мобилни устройства. Над 68% от поръчките са били през смартфони и таблети. Пиковият трафик на сайта на компанията е бил от 161 хил. посетители едновременно. Най-голямата поръчка е на стойност 8629 лв. и е направена от Карлово. Най-голямата като обем е била от 31 различни артикула, а в 7:21 ч. сутринта в рамките на една минута са били поръчани 1098 продукта, рекорд за деня.

Най-популярната категория през тази година е била "Дом и градина, декорация, направи си сам", от която са продадени над 40 хил. продукти. Следват я категориите за играчки, лична грижа, малки електроуреди, телевизори, домакинска електроника и мобилни телефони.

През Marketplace платформата е отчетен ръст на продажбите от 33% спрямо 2017 г. Общо 1372 търговци са продали над 70 хил. продукта.

"Този Черен петък показа, че българите се доверяват на електронната търговия и използват мобилни устройства за разглеждане и пазаруване онлайн, като почти 70% от посещенията на сайта в рамките на кампанията бяха през мобилното ни приложение. Освен това при 1372 Marketplace търговци, реализирали поръчки на Black Friday, е ясно, че клиентите ни проявяват интерес към разнообразието от продукти, продавани от различни търговци", коментира Тудор Манеа, вицепрезидент на eMAG.

Седмица по-рано, на 16 ноември, компанията отбеляза продажби за 98.6 млн. евро на румънския пазар. Кампанията на eMAG в страната се проведе една седмица преди световния Черен петък, който по традиция идва от САЩ и се прави на първия петък след Деня на благодарността. В Румъния растежа на поръчките беше от 28%.

Онлайн магазинът eMAG е регистрирал поръчки за общо 37.2 млн. лв. от България по време на тазгодишния Черен петък, съобщиха от компанията. Сумата е повишение от малко под 15% спрямо миналогодишните резултати. По време на кампанията, която се смята за начало на пазаруването по време на празниците, в България са поръчани близо 265 хил. продукта. От тях 26.7% са продадени през Marketplace платформата на сайта, чрез която външни търговци предлагат стоките си през eMAG.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    Slick avatar :-|
    Slick

    еМАГ са една от компаниите която мамят най-сериозно преди черен петък. И в нормално време там е с 50% по-скъпо. Който се прекарал - негов проблем.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK