С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 26 ное 2018, 16:10, 11951 прочитания

eMAG отчете продажби за 37.2 млн. лв. по време на Черния петък

Приходите за деня са се повишили с 15% спрямо миналата година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Онлайн магазинът eMAG е регистрирал поръчки за общо 37.2 млн. лв. от България по време на тазгодишния Черен петък, съобщиха от компанията. Сумата е повишение от малко под 15% спрямо миналогодишните резултати. По време на кампанията, която се смята за начало на пазаруването по време на празниците, в България са поръчани близо 265 хил. продукта. От тях 26.7% са продадени през Marketplace платформата на сайта, чрез която външни търговци предлагат стоките си през eMAG.

През смартфона


Според данни на компанията тенденцията тази година е увеличаване на трафика през мобилни устройства. Над 68% от поръчките са били през смартфони и таблети. Пиковият трафик на сайта на компанията е бил от 161 хил. посетители едновременно. Най-голямата поръчка е на стойност 8629 лв. и е направена от Карлово. Най-голямата като обем е била от 31 различни артикула, а в 7:21 ч. сутринта в рамките на една минута са били поръчани 1098 продукта, рекорд за деня.

Най-популярната категория през тази година е била "Дом и градина, декорация, направи си сам", от която са продадени над 40 хил. продукти. Следват я категориите за играчки, лична грижа, малки електроуреди, телевизори, домакинска електроника и мобилни телефони.

През Marketplace платформата е отчетен ръст на продажбите от 33% спрямо 2017 г. Общо 1372 търговци са продали над 70 хил. продукта.



"Този Черен петък показа, че българите се доверяват на електронната търговия и използват мобилни устройства за разглеждане и пазаруване онлайн, като почти 70% от посещенията на сайта в рамките на кампанията бяха през мобилното ни приложение. Освен това при 1372 Marketplace търговци, реализирали поръчки на Black Friday, е ясно, че клиентите ни проявяват интерес към разнообразието от продукти, продавани от различни търговци", коментира Тудор Манеа, вицепрезидент на eMAG.

Седмица по-рано, на 16 ноември, компанията отбеляза продажби за 98.6 млн. евро на румънския пазар. Кампанията на eMAG в страната се проведе една седмица преди световния Черен петък, който по традиция идва от САЩ и се прави на първия петък след Деня на благодарността. В Румъния растежа на поръчките беше от 28%.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Растежът на "А1 България" продължава и през второто тримесечие Растежът на "А1 България" продължава и през второто тримесечие

Приходите на телекома нарастават с 4%, а печалбата - с над 9%

17 юли 2019, 784 прочитания

Nestle създава нов шоколад без добавена захар Nestle създава нов шоколад без добавена захар

Новият метод може да намали количеството захар в шоколада с до 40%

17 юли 2019, 1060 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
КЗК глоби "А1 България" с 800 хил. лв. заради договора с Handy

Телекомът е злоупотребил с по-силната си позиция при договарянето между двете страни, смятат от регулатора

И още нещо в сметката за ток

С непазарни механизми държавата се опитва да поддържа жива ТЕЦ "Марица-изток 2"

Ерата на онлайн списанията

Вицепрезидентът "Mаркетинг, разработки и анализи" в медийната група Condé Nast Стефани Фрийд пред "Капитал"

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Ново място: "КО-ОП"

Коуъркинг пространството отваря врати с амбицията да среща различни професионалисти, публики и изкуства

Ново място: Trattoria la Bicicletta

Италианският ресторант на Чанко Чанев предлага меню с широк избор