Total с амбиция да бъде като Uber на френския енергиен пазар
Компанията предлага по-ниски цени и разчита основно на дигитален модел, за да изпревари конкуренцията


Анина Сантова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Патрик Пуян, главен изпълнителен директор на Total
Поделението на френската компания Total за продажба на електроенергия на дребно - Total Spring, е на път да си осигури 700 хил. клиенти тази година, като по този начин може да попречи на местните монополисти EDF и Engie, защото предлага евтини дигитални услуги. Компанията се надява, че ще последва успеха на бизнес модела на Uber.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.