"Смарт органик" купи марките "Сладки хапки" и "Лимецки"

Най-големият дистрибутор и производител на биохрани в страната разширява портфолиото си със солети и бисквити

Яни Драгов: Трябва да има окрупняване на фирмите за здравословни продукти
Яни Драгов: Трябва да има окрупняване на фирмите за здравословни продукти    ©  Цветелина Белутова
Яни Драгов: Трябва да има окрупняване на фирмите за здравословни продукти
Яни Драгов: Трябва да има окрупняване на фирмите за здравословни продукти    ©  Цветелина Белутова

Най-големият дистрибутор и производител на биохрани в страната "Смарт органик" прибави две нови търговски марки към портфолиото си - "Сладки хапки" и "Лимецки" (LimezZzki), съобщи за "Капитал" Яни Драгов, основател и собственик на компанията. Досега брандовете за бисквити със стевия "Сладки хапки" и солети от лимец "Лимецки" бяха собственост на фирма "Здравословен бумеранг 1" ЕООД. Сделката, чиято цена не бе съобщена, не е за производствени активи, но включва и наличните продукти и материали.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал