С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 28 ное 2018, 11:49, 2824 прочитания

Търговската война сви продажбите на Tesla в Китай със 70%

Компанията на Мъск е продала само 211 автомобила в азиатската страна през октомври

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Китай отговаря за 17% от приходите на Tesla за 2017 г.
Продажбите на американския производител на електрически коли Tesla в Китай паднаха с внушителните 70% през октомври в сравнение със същия месец година по-рано. Това обявиха от Асоциацията на производителите на автомобили в страната. Причината за срива е негативният ефект от търговската война между САЩ и Китай, съобщава Reuters.

Според данните компанията на Илън Мъск е продала само 211 автомобила на най-големия автомобилен пазар в света през октомври. От Tesla не пожелаха да коментират информацията.


На по-ниски цени

Производителят на електромобили обяви през октомври, че митата на Пекин върху автомобилите от 40% имат негативен ефект върху продажбите, което прави доста вероятно компанията да изгради завод в страната, след като постигна принципна договореност за това с градската управа на Шанхай.

Преди няколко дни от Tesla заявиха, че свалят крайните цени на моделите X и S в Китай с между 12 и 26%, за да станат те "по-достъпни за най-големия автопазар в света", където продажбите на превозни средства растат бързо. В световен мащаб обаче пазарът, изглежда, е на път да се сблъска с първото си свиване на годишна база от почти три десетилетия.




Решението на Tesla да предлага колите си на по-ниски цени е промяна в политиката на компанията, след като през юли тя беше сред първите американски производители, които обявиха точно обратното – вдигане на цените, за да компенсира по-високите мита. Тогава компанията на Мъск вдигна цените на същите модели с около 20%.

В същото време производителят вече започна предварителни продажби на своя по-масов Model 3 в Китай, като началната цена е 78 хил. долара (540 хил. юана). Според данни от LMC Automotive Tesla е продала 14 779 автомобила в Китай миналата година. Това й отрежда 3% пазарен дял за електромобили в страната, или 10-о място в този сегмент.

Китай представлява огромна възможност за Tesla в условията на конкуренция с компании като BMW и Daimler, които също се стремят да се възползват от бързо разрастващия се пазар. Целта на правителството в Пекин е да достигне продажби от 7 млн. нови електрически превозни средства годишно до 2025 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Рекорд" - екокари от ново поколение "Рекорд" - екокари от ново поколение

Електрокарите с литиево-йонни батерии са подходящи за чистите производства в редица индустрии

21 сеп 2019, 1288 прочитания

Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи

Директорът на общинския институт "Старинен Пловдив" за новите инициативи в полза на туристите и града

20 сеп 2019, 1170 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Какво значение за икономиката ще има цена на петрола от 50 долара

Вносителите на петрол като Южна Африка и Индия са сред най-печелившите от ситуацията

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Печели ли се от имоти на борсата

Дружествата със специална инвестиционна цел са алтернатива на директната инвестиция, а и изискват по-малки суми

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Талантливият мистър Сант

Първа самостоятелна изложба за американския режисьор Гюс ван Сант

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата