Търговската война сви продажбите на Tesla в Китай със 70%
Компанията на Мъск е продала само 211 автомобила в азиатската страна през октомври


Анина Сантова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Продажбите на американския производител на електрически коли Tesla в Китай паднаха с внушителните 70% през октомври в сравнение със същия месец година по-рано. Това обявиха от Асоциацията на производителите на автомобили в страната. Причината за срива е негативният ефект от търговската война между САЩ и Китай, съобщава Reuters.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нищо общо нямат митата.
Просто в Китай вече се произвеждат достатъчно електромобили..
Ето едни стари данни от Блумбърг:
.."China is the growth motor for plug-in sales, +85 % compared to 2015. 351 000 "New Energy Vehicle" were sold in the passenger car category, on top of that nearly 160 000 commercial vehicles (not shown in this chart), mostly all-electric buses..."
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.