Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.
Слабо представяне на бранда
"Cheap Monday има традиционен бизнес модел за продажба на едро – модел, който се изправи пред големи предизвикателства заради промените в индустрията", обясняват решението си от H&M. Като признават, че от много време е имало негативна тенденция в приходите от продажби и в печалбата на Cheap Monday. И това е довело до решението брандът да бъде закрит.
Fabric Scandinavien беше първото придобиване в историята на шведската верига, която развива успешен бизнес и в България. От 2008 г. досега H&M пусна няколко независими вериги като COS и & Other Stories, за да разшири клиентската си база. Процесът по закриването на бранда трябва да приключи до средата на следващата година.
По-добри приходи и по-слаба печалба на групата
Основната и едноименна марка на H&M, която се старае да се адаптира към новата реалност в сектора – преобладаващи продажби през интернет, все още представлява по-голямата част от бизнеса на компанията. Шведската верига представи наскоро и резултатите са за третото фискално тримесечие, от които стана ясно, че въвеждането в експлоатация на нова логистична система натежава над глобалните резултати на компанията. Отчетената печалба преди данъчно облагане се свива с 20% до 4.01 млрд. крони (389 млн. евро), като понижението е доста под очакваното от анкетирани от Reuters анализатори понижение с около 16% до 4.21 млрд. крони.
Общите приходи за тримесечието са 64.8 млрд. крони (6.29 млрд. евро), което е с 9% повече спрямо същия период на фискалната 2017 г.
Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.
0 коментара