С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 ное 2018, 12:50, 3578 прочитания

H&M закрива бранда Cheap Monday заради лоши резултати

Процесът трябва да приключи до средата на следващата година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.

Слабо представяне на бранда


"Cheap Monday има традиционен бизнес модел за продажба на едро – модел, който се изправи пред големи предизвикателства заради промените в индустрията", обясняват решението си от H&M. Като признават, че от много време е имало негативна тенденция в приходите от продажби и в печалбата на Cheap Monday. И това е довело до решението брандът да бъде закрит.

Fabric Scandinavien беше първото придобиване в историята на шведската верига, която развива успешен бизнес и в България. От 2008 г. досега H&M пусна няколко независими вериги като COS и & Other Stories, за да разшири клиентската си база. Процесът по закриването на бранда трябва да приключи до средата на следващата година.

По-добри приходи и по-слаба печалба на групата



Основната и едноименна марка на H&M, която се старае да се адаптира към новата реалност в сектора – преобладаващи продажби през интернет, все още представлява по-голямата част от бизнеса на компанията. Шведската верига представи наскоро и резултатите са за третото фискално тримесечие, от които стана ясно, че въвеждането в експлоатация на нова логистична система натежава над глобалните резултати на компанията. Отчетената печалба преди данъчно облагане се свива с 20% до 4.01 млрд. крони (389 млн. евро), като понижението е доста под очакваното от анкетирани от Reuters анализатори понижение с около 16% до 4.21 млрд. крони.

Общите приходи за тримесечието са 64.8 млрд. крони (6.29 млрд. евро), което е с 9% повече спрямо същия период на фискалната 2017 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Latecoere разширява завода си край Пловдив с инвестиция за 5.5 млн. лв. 1 Latecoere разширява завода си край Пловдив с инвестиция за 5.5 млн. лв.

В новия си цех компанията ще произвежда носовата част на самолети Airbus

9 дек 2019, 638 прочитания

Китай ще смени целия чужд софтуер и хардуер в държавната администрация Китай ще смени целия чужд софтуер и хардуер в държавната администрация

Страната ще смени между 20 и 30 млн. устройства в следващите три години

9 дек 2019, 561 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"АЛС България" свива производството на тапицерии за автомобили заради липса на работници

Компанията запазва и трите си завода, но този в Благоевград ще се премести в по-малко помещение

Още от Капитал
Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

20 въпроса: Красимир Георгиев

Често предизвиква себе си, а с това мотивира и други хора към промяна

Кино: "Болка и слава"

Алмодовар вълнуващо за спектакъла на живота и корените на творчеството

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10