H&M закрива бранда Cheap Monday заради лоши резултати
Процесът трябва да приключи до средата на следващата година
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход