С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 ное 2018, 12:50, 3417 прочитания

H&M закрива бранда Cheap Monday заради лоши резултати

Процесът трябва да приключи до средата на следващата година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.

Слабо представяне на бранда


"Cheap Monday има традиционен бизнес модел за продажба на едро – модел, който се изправи пред големи предизвикателства заради промените в индустрията", обясняват решението си от H&M. Като признават, че от много време е имало негативна тенденция в приходите от продажби и в печалбата на Cheap Monday. И това е довело до решението брандът да бъде закрит.

Fabric Scandinavien беше първото придобиване в историята на шведската верига, която развива успешен бизнес и в България. От 2008 г. досега H&M пусна няколко независими вериги като COS и & Other Stories, за да разшири клиентската си база. Процесът по закриването на бранда трябва да приключи до средата на следващата година.

По-добри приходи и по-слаба печалба на групата



Основната и едноименна марка на H&M, която се старае да се адаптира към новата реалност в сектора – преобладаващи продажби през интернет, все още представлява по-голямата част от бизнеса на компанията. Шведската верига представи наскоро и резултатите са за третото фискално тримесечие, от които стана ясно, че въвеждането в експлоатация на нова логистична система натежава над глобалните резултати на компанията. Отчетената печалба преди данъчно облагане се свива с 20% до 4.01 млрд. крони (389 млн. евро), като понижението е доста под очакваното от анкетирани от Reuters анализатори понижение с около 16% до 4.21 млрд. крони.

Общите приходи за тримесечието са 64.8 млрд. крони (6.29 млрд. евро), което е с 9% повече спрямо същия период на фискалната 2017 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

България вече не е вторият най-голям акционер в Международната инвестиционна банка България вече не е вторият най-голям акционер в Международната инвестиционна банка

Новият домакин на институцията Унгария окрупни дела си с 10 млн. евро инжекция до 14.72%

19 сеп 2019, 1033 прочитания

Microsoft изкупува обратно акции за 40 млрд. долара Microsoft изкупува обратно акции за 40 млрд. долара

Компанията увеличава с 11% тримесечния дивидент

19 сеп 2019, 856 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"АЛС България" свива производството на тапицерии за автомобили заради липса на работници

Компанията запазва и трите си завода, но този в Благоевград ще се премести в по-малко помещение

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие