H&M закрива бранда Cheap Monday заради лоши резултати

Процесът трябва да приключи до средата на следващата година

Шведската верига за дрехи H&M ще закрие независимия си бранд Cheap Monday, който не може да се справи с проблемите, съобщава Reuters. През 2008 г. H&M купи собственика на Cheap Monday - Fabric Scandinabien. Водещите продукти на бранда са евтините дънки по тялото, както и веригите магазини Weekday и Monki. Брандът има и собствен онлайн магазин и физически магазин в Лондон. Използва и 3000 посредници в света.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал