Audi инвестира 14 млрд. евро в електрическа мобилност и автономни коли
46 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Audi инвестира 14 млрд. евро в електрическа мобилност и автономни коли

Audi e най-печелившата марка на германската група Volkswagen

Audi инвестира 14 млрд. евро в електрическа мобилност и автономни коли

Средствата трябва да бъдат вложени до 2023 г.

2880 прочитания

Audi e най-печелившата марка на германската група Volkswagen

© Reuters


Премиум брандът на германската Volkswagen - Audi, обяви, че ще инвестира 14 млрд. евро в електрическа мобилност, дигитализация и автономни коли до 2023 г., съобщава Reuters.

Общите разходи, предвидени в 5-годишната стратегия на групата, са на стойност 40 млрд. евро, казва се в изявление на компанията. Тя планира още да предприеме мерки за преструктуриране, които ще ѝ генерират 1 млрд. долара приходи през 2018 г.

Бъдещи планове

"Става ясно какво целим с планираните действия. Започваме систематично да наблягаме върху създаването на електрическа мрежа. Тя ще е фокусът ни в бъдеще", заяви председателят на временния управителен съвет на Audi - Брам Шот.

"Постоянно приоритизираме ресурсите си според продуктите и услуги, които ще предлагаме в бъдеще, а те ще са изключително атрактивни и подходящи за пазара", добавя той.

Наскоро новият изпълнителен директор на Volkswagen в Северна Америка - Скот Кеог, обяви, че компанията се готви да изгради завод за електрически автомобили на континента. Световният лидер в сектора смята да излезе с нов електрически модел на американския пазар в ценовия диапазон 30 - 40 хил. долара до 2020 г. По този начин германската компания ще се конкурира с Tesla, която в момента доминира на американския пазар за електрически коли.

Volkswagen преговаря и за партньорство с Ford за новата си стратегия компанията за разработката на електрически автомобили, припомня Кеорг.

Регистрациите на автомобили в ЕС през септември намаляха с 23.5% заради огромния спад в продажбите на германските компании. Audi, която е най-печелившата марка на Volkswagen, отбеляза 56% спад, добавяйки още "сол в раната" на възстановяващата се от лидерска криза компания след ареста на главния изпълнителен директор Рупърт Щадлър заради предполагаемото му участие в дизеловия скандал през юни.


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK