С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 10 дек 2018, 15:00, 7330 прочитания

Lidl откри своя най-голям магазин в страната

Той се намира във Варна и е най-скъпият обект на веригата в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Lidl отвори своя пети магазин във Варна, който е най-големият търговски обект на веригата в страната. Двуетажната сграда се намира на ул. "Битоля" №1, разположена е на 1780 кв. метра търговска площ и има 151 паркоместа, голяма част от които са на закрито в подземен паркинг.

Най-скъпият


Магазинът е построен по нов модел за гъсто населени градски райони и ще предложи разнообразие от стоки, сред които продуктовата линия на веригата "Родна стряха" на български производители, серията колбаси Clean Label без консерванти, овкусители и оцветители, колбаси от собствени марки без механично обезкостено месо, всичко за бебетата и най-малките под бранда Lupilu.

Това е не само най-големият, но и най-скъпият магазин на веригата в страната. В края на август 2017 г. компанията купи бивш обект на "Пикадили" за рекордната сума от 20.119 млн. лв., става ясно от справка в имотния регистър. Сделката включва няколко сгради плюс терен от 7386 кв.м. Веднага след това новият собственик пристъпи към разрушаване на съществуващия магазин, подготвяйки парцела за новия строеж.

Експанзията продължава



Това е 92-рият обект на веригата в страната. Експанзията на българското дружество продължава - през декември то ще отвори магазин в столичния квартал "Обеля". През януари догодина ще открие нов в курорта "Свети Константин и Елена", а през февруари още два – отново в столицата, съобщиха за "Капитал" от "Лидл България" и уточниха, че през 2019 г. веригата ще пререже лентата на своя 100-тен обект в страната.

"Интересните за веригата дестинации са Стара Загора, Шумен, периферията около Пловдив, София, Варна, Бургас. Това е класическият пръстен около големите градове, който в Западна Европа винаги е бил по-интересен, отколкото дори самите градове. Ръстът в развитието на туризма ни кара да сме оптимисти за Черноморието", коментира в специално интервю за "Капитал" през март т.г. Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".

Веригата в България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от германската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl започна своята дейност през 2010 г., а днес има 92 магазина в 46 града и близо 2700 служители.

Веригата е втора по приходи от продажби за 2017 г. след "Кауфланд" (също от семейството на Schwarz-Gruppe), но има амбицията да стане номер 1 на българския пазар до 2020 г., коментира в интервюто за "Капитал" по-рано през годината Милена Драгийска.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кой взима летище София Кой взима летище София

Изненадващо обединението между фонда Meridiam и Strabag беше обявено за концесионер. Победителят предложи най-ниската инвестиционна оферта.

19 юли 2019, 2545 прочитания

Строителството на голям туристически комплекс край Самоков започва догодина Строителството на голям туристически комплекс край Самоков започва догодина

Дъщерно дружество на "Маркан холдинг" ще инвестира около 60 млн. евро само в първия етап на проекта

18 юли 2019, 4239 прочитания

24 часа 7 дни

19 юли 2019, 2967 прочитания

19 юли 2019, 2527 прочитания

19 юли 2019, 2330 прочитания

19 юли 2019, 1920 прочитания

19 юли 2019, 1894 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Altria купува 45% от канадския производител на марихуана Cronos

Цигареният гигант си поставя за цел да разнообразява бизнеса си

Нищо, следващия път

България почти сигурно загуби битката с Турция за завода на Volkswagen, но натрупа безценен опит, който може да използва за привличането на други проекти

Напрежението около Кипър: Газ, санкции и геополитика

Конфронтацията между Анкара и Никозия е лоша новина за възможността за алтернативни доставки за Европа, включително за България

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Арх. Стефка Георгиева и елегантният брутализъм

Виена се запознава с наследството на една изключителна българска архитектка. Ние също.

До Луната и напред

Светът отбелязва 50-годишнината от стъпването на човека на Луната с още по-амбициозни космически програми