С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
1 10 дек 2018, 15:00, 8134 прочитания

Lidl откри своя най-голям магазин в страната

Той се намира във Варна и е най-скъпият обект на веригата в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Lidl отвори своя пети магазин във Варна, който е най-големият търговски обект на веригата в страната. Двуетажната сграда се намира на ул. "Битоля" №1, разположена е на 1780 кв. метра търговска площ и има 151 паркоместа, голяма част от които са на закрито в подземен паркинг.

Най-скъпият


Магазинът е построен по нов модел за гъсто населени градски райони и ще предложи разнообразие от стоки, сред които продуктовата линия на веригата "Родна стряха" на български производители, серията колбаси Clean Label без консерванти, овкусители и оцветители, колбаси от собствени марки без механично обезкостено месо, всичко за бебетата и най-малките под бранда Lupilu.

Това е не само най-големият, но и най-скъпият магазин на веригата в страната. В края на август 2017 г. компанията купи бивш обект на "Пикадили" за рекордната сума от 20.119 млн. лв., става ясно от справка в имотния регистър. Сделката включва няколко сгради плюс терен от 7386 кв.м. Веднага след това новият собственик пристъпи към разрушаване на съществуващия магазин, подготвяйки парцела за новия строеж.

Експанзията продължава



Това е 92-рият обект на веригата в страната. Експанзията на българското дружество продължава - през декември то ще отвори магазин в столичния квартал "Обеля". През януари догодина ще открие нов в курорта "Свети Константин и Елена", а през февруари още два – отново в столицата, съобщиха за "Капитал" от "Лидл България" и уточниха, че през 2019 г. веригата ще пререже лентата на своя 100-тен обект в страната.

"Интересните за веригата дестинации са Стара Загора, Шумен, периферията около Пловдив, София, Варна, Бургас. Това е класическият пръстен около големите градове, който в Западна Европа винаги е бил по-интересен, отколкото дори самите градове. Ръстът в развитието на туризма ни кара да сме оптимисти за Черноморието", коментира в специално интервю за "Капитал" през март т.г. Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".

Веригата в България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от германската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl започна своята дейност през 2010 г., а днес има 92 магазина в 46 града и близо 2700 служители.

Веригата е втора по приходи от продажби за 2017 г. след "Кауфланд" (също от семейството на Schwarz-Gruppe), но има амбицията да стане номер 1 на българския пазар до 2020 г., коментира в интервюто за "Капитал" по-рано през годината Милена Драгийска.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

JPMorgan с по-висока от очакваното печалба за третото тримесечие JPMorgan с по-висока от очакваното печалба за третото тримесечие

Поделението за инвестиционно банкиране на най-голямата американска банка също се представя над очакванията

16 окт 2019, 267 прочитания

Забавеният рестарт на "Неохим" Забавеният рестарт на "Неохим"

Производството на торове все още не е започнало след спирането за планов ремонт, но решение се очаква скоро

16 окт 2019, 542 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Altria купува 45% от канадския производител на марихуана Cronos

Цигареният гигант си поставя за цел да разнообразява бизнеса си

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов