С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 10 дек 2018, 15:00, 8843 прочитания

Lidl откри своя най-голям магазин в страната

Той се намира във Варна и е най-скъпият обект на веригата в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Lidl отвори своя пети магазин във Варна, който е най-големият търговски обект на веригата в страната. Двуетажната сграда се намира на ул. "Битоля" №1, разположена е на 1780 кв. метра търговска площ и има 151 паркоместа, голяма част от които са на закрито в подземен паркинг.

Най-скъпият


Магазинът е построен по нов модел за гъсто населени градски райони и ще предложи разнообразие от стоки, сред които продуктовата линия на веригата "Родна стряха" на български производители, серията колбаси Clean Label без консерванти, овкусители и оцветители, колбаси от собствени марки без механично обезкостено месо, всичко за бебетата и най-малките под бранда Lupilu.

Това е не само най-големият, но и най-скъпият магазин на веригата в страната. В края на август 2017 г. компанията купи бивш обект на "Пикадили" за рекордната сума от 20.119 млн. лв., става ясно от справка в имотния регистър. Сделката включва няколко сгради плюс терен от 7386 кв.м. Веднага след това новият собственик пристъпи към разрушаване на съществуващия магазин, подготвяйки парцела за новия строеж.

Експанзията продължава



Това е 92-рият обект на веригата в страната. Експанзията на българското дружество продължава - през декември то ще отвори магазин в столичния квартал "Обеля". През януари догодина ще открие нов в курорта "Свети Константин и Елена", а през февруари още два – отново в столицата, съобщиха за "Капитал" от "Лидл България" и уточниха, че през 2019 г. веригата ще пререже лентата на своя 100-тен обект в страната.

"Интересните за веригата дестинации са Стара Загора, Шумен, периферията около Пловдив, София, Варна, Бургас. Това е класическият пръстен около големите градове, който в Западна Европа винаги е бил по-интересен, отколкото дори самите градове. Ръстът в развитието на туризма ни кара да сме оптимисти за Черноморието", коментира в специално интервю за "Капитал" през март т.г. Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".

Веригата в България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от германската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl започна своята дейност през 2010 г., а днес има 92 магазина в 46 града и близо 2700 служители.

Веригата е втора по приходи от продажби за 2017 г. след "Кауфланд" (също от семейството на Schwarz-Gruppe), но има амбицията да стане номер 1 на българския пазар до 2020 г., коментира в интервюто за "Капитал" по-рано през годината Милена Драгийска.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

България е 55-а от 132 държави по конкурентоспособност на талантите България е 55-а от 132 държави по конкурентоспособност на талантите

Начинът на живот дава предимство на страната, но проблем остава привличането на кадри, показва глобалният индекс GTCI

28 яну 2020, 502 прочитания

"Кауфланд България", "Лигна груп" и "Лидл България" взеха наградите на германската икономика "Кауфланд България", "Лигна груп" и "Лидл България" взеха наградите на германската икономика

Германско-българската камара връчва своите награди за 16-а поредна година

28 яну 2020, 1076 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Altria купува 45% от канадския производител на марихуана Cronos

Цигареният гигант си поставя за цел да разнообразява бизнеса си

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

20 въпроса: Блажка Димитрова

Един от основните двигатели зад сдружението "Нулев отпадък - България" и създателка на първия отдаден на каузата ресторант у нас

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10