Lidl отвори своя пети магазин във Варна, който е най-големият търговски обект на веригата в страната. Двуетажната сграда се намира на ул. "Битоля" №1, разположена е на 1780 кв. метра търговска площ и има 151 паркоместа, голяма част от които са на закрито в подземен паркинг.
Най-скъпият
Магазинът е построен по нов модел за гъсто населени градски райони и ще предложи разнообразие от стоки, сред които продуктовата линия на веригата "Родна стряха" на български производители, серията колбаси Clean Label без консерванти, овкусители и оцветители, колбаси от собствени марки без механично обезкостено месо, всичко за бебетата и най-малките под бранда Lupilu.
Това е не само най-големият, но и най-скъпият магазин на веригата в страната. В края на август 2017 г. компанията купи бивш обект на "Пикадили" за рекордната сума от 20.119 млн. лв., става ясно от справка в имотния регистър. Сделката включва няколко сгради плюс терен от 7386 кв.м. Веднага след това новият собственик пристъпи към разрушаване на съществуващия магазин, подготвяйки парцела за новия строеж.
Експанзията продължава
Това е 92-рият обект на веригата в страната. Експанзията на българското дружество продължава - през декември то ще отвори магазин в столичния квартал "Обеля". През януари догодина ще открие нов в курорта "Свети Константин и Елена", а през февруари още два – отново в столицата, съобщиха за "Капитал" от "Лидл България" и уточниха, че през 2019 г. веригата ще пререже лентата на своя 100-тен обект в страната.
"Интересните за веригата дестинации са Стара Загора, Шумен, периферията около Пловдив, София, Варна, Бургас. Това е класическият пръстен около големите градове, който в Западна Европа винаги е бил по-интересен, отколкото дори самите градове. Ръстът в развитието на туризма ни кара да сме оптимисти за Черноморието", коментира в специално интервю за "Капитал" през март т.г. Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".
Веригата в България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от германската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl започна своята дейност през 2010 г., а днес има 92 магазина в 46 града и близо 2700 служители.
Веригата е втора по приходи от продажби за 2017 г. след "Кауфланд" (също от семейството на Schwarz-Gruppe), но има амбицията да стане номер 1 на българския пазар до 2020 г., коментира в интервюто за "Капитал" по-рано през годината Милена Драгийска.
Lidl отвори своя пети магазин във Варна, който е най-големият търговски обект на веригата в страната. Двуетажната сграда се намира на ул. "Битоля" №1, разположена е на 1780 кв. метра търговска площ и има 151 паркоместа, голяма част от които са на закрито в подземен паркинг.
1 коментар
Жалко че Penny напусна България, в Германия магазините им предлагат по-разнообразни стоки от тези на Lidl.