Над 50% от стоките в седем от търговските вериги са от български производители
Членовете на Сдружението за търговия работят с над 1000 местни доставчици
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Над 50% от стоките в седем от най-големите търговските вериги в страната са от общо 1050 български производители, а при някои категории делът на местната продукция достига 75%. Това показва анкета, проведена от Сдружението за модерна търговия с участието на членовете му Kaufland, Billa, Lidl, dm, Metro, T-Market и Deichmann, които държат общо над 30% от пазара на бързооборотни стоки в страната.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Над 50% от асортимента, а какъв процент от оборота? Това ще е по-интересно. 12 вида български салфетки не генерират и половината оборот на един вид турски домати.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.