Наблюдава се устойчива тенденция с всяка изминала година коледно-новогодишното пазаруване да започва все по-рано, но традиционно най-горещите дни за посещение в магазините на веригата остават 23 и 30 декември. Това показва анализ на тенденциите при пазаруване по Коледа и Нова година, представен от "Кауфланд България". През декември 2017 г. веригата регистрира над 6.3 млн. касови бележки от покупки само за този месец.
Средната стойност на покупката се увеличава, като ръстът се дължи преди всичко на закупените по-големи количества продукти. Например само за седмицата преди Коледа миналата година компанията е отчела продажби на 1.3 млн. кг портокали в кофа.
Увеличението е резултат и от тенденцията по празниците потребителите да избират по-висок клас продукти – както хранителни, така и нехранителни. Например хамонът от луксозната собствена марка Exquisit, който се предлага ексклузивно по празниците, бележи троен ръст в продажбите през 2018 г. в сравнение с 2017 г. Собствената марка детски играчки Kidland, която беше представена през ноември т.г., е основната причина досега да са продадени три пъти повече играчки в сравнение със същия период на миналата година, показва анализът на компанията.
Интересът към българските стоки се запазва. Веригата отчита най-високия дял на продадени артикули, произведени в България, при свежите храни (млечни, колбаси, риба, замразени храни, тестени изделия) – близо 64% за периода януари-ноември 2018 г. Следват ги плодовете и зеленчуците с дял от близо 46% за същия период.
"Кауфланд България ЕООД енд Ко КД" е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна.
Наблюдава се устойчива тенденция с всяка изминала година коледно-новогодишното пазаруване да започва все по-рано, но традиционно най-горещите дни за посещение в магазините на веригата остават 23 и 30 декември. Това показва анализ на тенденциите при пазаруване по Коледа и Нова година, представен от "Кауфланд България". През декември 2017 г. веригата регистрира над 6.3 млн. касови бележки от покупки само за този месец.
Средната стойност на покупката се увеличава, като ръстът се дължи преди всичко на закупените по-големи количества продукти. Например само за седмицата преди Коледа миналата година компанията е отчела продажби на 1.3 млн. кг портокали в кофа.
0 коментара