С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 дек 2018, 16:45, 2717 прочитания

"Кауфланд България" отчита повече и по-скъпи покупки преди коледните празници

Само през декември м.г. веригата е регистрирала 6.3 млн. касови бележки от покупки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Наблюдава се устойчива тенденция с всяка изминала година коледно-новогодишното пазаруване да започва все по-рано, но традиционно най-горещите дни за посещение в магазините на веригата остават 23 и 30 декември. Това показва анализ на тенденциите при пазаруване по Коледа и Нова година, представен от "Кауфланд България". През декември 2017 г. веригата регистрира над 6.3 млн. касови бележки от покупки само за този месец.

Средната стойност на покупката се увеличава, като ръстът се дължи преди всичко на закупените по-големи количества продукти. Например само за седмицата преди Коледа миналата година компанията е отчела продажби на 1.3 млн. кг портокали в кофа.


Увеличението е резултат и от тенденцията по празниците потребителите да избират по-висок клас продукти – както хранителни, така и нехранителни. Например хамонът от луксозната собствена марка Exquisit, който се предлага ексклузивно по празниците, бележи троен ръст в продажбите през 2018 г. в сравнение с 2017 г. Собствената марка детски играчки Kidland, която беше представена през ноември т.г., е основната причина досега да са продадени три пъти повече играчки в сравнение със същия период на миналата година, показва анализът на компанията.

Интересът към българските стоки се запазва. Веригата отчита най-високия дял на продадени артикули, произведени в България, при свежите храни (млечни, колбаси, риба, замразени храни, тестени изделия) – близо 64% за периода януари-ноември 2018 г. Следват ги плодовете и зеленчуците с дял от близо 46% за същия период.

"Кауфланд България ЕООД енд Ко КД" е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Строителството на голям туристически комплекс край Самоков започва догодина Строителството на голям туристически комплекс край Самоков започва догодина

Дъщерно дружество на "Маркан холдинг" ще инвестира около 60 млн. евро само в първия етап на проекта

18 юли 2019, 749 прочитания

След решение на Съда на ЕС: По-малко загуби от лоши дългове След решение на Съда на ЕС: По-малко загуби от лоши дългове

Казусът отваря възможност за възстановяване на ДДС по несъбрани вземания

18 юли 2019, 691 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Собствениците на руската Alfa-Bank обмислят продажба на банката

За момента нито един от неформалните разговори, които се водят, не напредват – разговорите с Unicredit започнаха и приключиха преди повече от година, а тези с VTB стартираха преди няколко месеца

София провали идеята за велоконцесия

Сбъркана философия в основата й превърна конкурса в битка за рекламни площи на няколко играчи в бранша

Мицотакис - наследникът на династия, който иска да е аутсайдер

Гръцкият премиер поддържа имидж на представител на ново поколение политици, но някои го виждат като част от статуквото, банкрутирало страната

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Тарантино и другите

По-интересните заглавия от ваканционния афиш

Ново място: Trattoria la Bicicletta

Италианският ресторант на Чанко Чанев предлага меню с широк избор