С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
12 дек 2018, 16:45, 2880 прочитания

"Кауфланд България" отчита повече и по-скъпи покупки преди коледните празници

Само през декември м.г. веригата е регистрирала 6.3 млн. касови бележки от покупки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Наблюдава се устойчива тенденция с всяка изминала година коледно-новогодишното пазаруване да започва все по-рано, но традиционно най-горещите дни за посещение в магазините на веригата остават 23 и 30 декември. Това показва анализ на тенденциите при пазаруване по Коледа и Нова година, представен от "Кауфланд България". През декември 2017 г. веригата регистрира над 6.3 млн. касови бележки от покупки само за този месец.

Средната стойност на покупката се увеличава, като ръстът се дължи преди всичко на закупените по-големи количества продукти. Например само за седмицата преди Коледа миналата година компанията е отчела продажби на 1.3 млн. кг портокали в кофа.


Увеличението е резултат и от тенденцията по празниците потребителите да избират по-висок клас продукти – както хранителни, така и нехранителни. Например хамонът от луксозната собствена марка Exquisit, който се предлага ексклузивно по празниците, бележи троен ръст в продажбите през 2018 г. в сравнение с 2017 г. Собствената марка детски играчки Kidland, която беше представена през ноември т.г., е основната причина досега да са продадени три пъти повече играчки в сравнение със същия период на миналата година, показва анализът на компанията.

Интересът към българските стоки се запазва. Веригата отчита най-високия дял на продадени артикули, произведени в България, при свежите храни (млечни, колбаси, риба, замразени храни, тестени изделия) – близо 64% за периода януари-ноември 2018 г. Следват ги плодовете и зеленчуците с дял от близо 46% за същия период.

"Кауфланд България ЕООД енд Ко КД" е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Забавеният рестарт на "Неохим" Забавеният рестарт на "Неохим"

Производството на торове все още не е започнало след спирането за планов ремонт, но решение се очаква скоро

16 окт 2019, 404 прочитания

Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек" Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек"

Сделката става през покупка на досегашния собственик на пакета - германската DocuWare

15 окт 2019, 1903 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Европейските антитръстови регулатори разглеждат сделката между Vodafone и Liberty

Според тях тя ще навреди на конкуренцията на пазарите на широколентов интернет и кабелни услуги в Германия и Чехия

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма