
Намери помощ в социалните медии
Различни проучвания свързват социалните медии с нарастване на психичните разстройства. Но компанията Wisdo иска да използва именно социалния елемент, за да помогне на хора в най-тежките за тях моменти. Компанията вече привлече 11 млн. долара в сийд финансиране. Тя създава онлайн общности, които се фокусират върху теми като физическо и психическо здраве, самоусъвършенстване, сексуалност, идентичност и семейство. Приложението свързва търсещите помощ с такива, които могат да им я осигурят. Wisdo предлага таймлайн, чрез който потребителите споделят преживяванията си под формата на поредни стъпки, след което ги свързва помежду им. Още в бета-версията си компанията достигна до 500 000 потребители. "Социалните мрежи могат да бъдат и добри, като предлагат емпатия и помощ, което според нас е и мисията на Wisdo. В традиционните мрежи хората често не са откровени, но ние искаме да са открити и честни, за да създадат добри връзки с други хора, което да им помогне в дългосрочен план", заяви пред TechCrunch Ричард Клауснер, инвеститор в Wisdo и основател на компанията Juno Therapeutics.
Виж какво съм чел
Френският стартъп Glose привлече 3 млн. евро за приложението си за iPhone, iPad и Android. Целта на компанията е да направи четенето на книги по-социално изживяване. Glose има собствена книжарница, а потребителите могат да зареждат и собствени книги в софтуера. Приложението държи интереса на читателя чрез различни игрални елементи. Но една от най-любимите опции сред използващите го е възможността за подчертаване на текст, допълване на анотации и споделянето им с приятели. Подобни възможности има и в устройства като Kindle, но без да бъдат толкова социални. Когато приятелите четат същата книга месеци или години по-късно, те могат да отворят анотациите, за да видят какво е написал потребителят преди тях и какво го е впечатлило. Отделно могат да се следят списъци с книги, да създават частни групи и да следят напредъка на приятелите си. Досега над 600 000 потребители са свалили приложението. Следващата цел на Glose е да пусне отделна услуга - Glose Education, предназначена за университети и училища. Преподавателите ще могат да създават групи, да дават домашни, да добавят анотации за класа и др.
Бирата ще е при вас до час
Явно доста потребители се оказват изправени пред проблема да нямат алкохол у дома си, когато им потрябва. Само така може да бъде обяснен успехът на приложението Drizly, което неотдавна набра финансиране за 34.5 млн. долара в допълнение към по-ранни инвестиции от 33 млн. долара. Базираната в Бостън услуга работи с над 1000 магазина в САЩ и Канада с обещание да доставя алкохолни напитки за по-малко от час. Drizly показва на потребителите различни цени на бира, вино и спиртни напитки в близките до тях магазини с различни възможности за доставка или взимане на място. Компанията направи и първото си придобиване - купи онлайн търговеца Buttery, който беше интегриран в Drizly. Услугата е основно мобилна и е налична за iOS и Android. Потребителите правят поръчка, след което партньорите на Drizly я изпълняват, като доставката отнема между 30 и 60 минути. Има отделни приложения за крайните купувачи и доставчиците.
Намери помощ в социалните медии
Различни проучвания свързват социалните медии с нарастване на психичните разстройства. Но компанията Wisdo иска да използва именно социалния елемент, за да помогне на хора в най-тежките за тях моменти. Компанията вече привлече 11 млн. долара в сийд финансиране. Тя създава онлайн общности, които се фокусират върху теми като физическо и психическо здраве, самоусъвършенстване, сексуалност, идентичност и семейство. Приложението свързва търсещите помощ с такива, които могат да им я осигурят. Wisdo предлага таймлайн, чрез който потребителите споделят преживяванията си под формата на поредни стъпки, след което ги свързва помежду им. Още в бета-версията си компанията достигна до 500 000 потребители. "Социалните мрежи могат да бъдат и добри, като предлагат емпатия и помощ, което според нас е и мисията на Wisdo. В традиционните мрежи хората често не са откровени, но ние искаме да са открити и честни, за да създадат добри връзки с други хора, което да им помогне в дългосрочен план", заяви пред TechCrunch Ричард Клауснер, инвеститор в Wisdo и основател на компанията Juno Therapeutics.
Виж какво съм чел
Френският стартъп Glose привлече 3 млн. евро за приложението си за iPhone, iPad и Android. Целта на компанията е да направи четенето на книги по-социално изживяване. Glose има собствена книжарница, а потребителите могат да зареждат и собствени книги в софтуера. Приложението държи интереса на читателя чрез различни игрални елементи. Но една от най-любимите опции сред използващите го е възможността за подчертаване на текст, допълване на анотации и споделянето им с приятели. Подобни възможности има и в устройства като Kindle, но без да бъдат толкова социални. Когато приятелите четат същата книга месеци или години по-късно, те могат да отворят анотациите, за да видят какво е написал потребителят преди тях и какво го е впечатлило. Отделно могат да се следят списъци с книги, да създават частни групи и да следят напредъка на приятелите си. Досега над 600 000 потребители са свалили приложението. Следващата цел на Glose е да пусне отделна услуга - Glose Education, предназначена за университети и училища. Преподавателите ще могат да създават групи, да дават домашни, да добавят анотации за класа и др.Благодарим ви, че четете Капитал!
Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
0 коментара