С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 яну 2019, 11:45, 4497 прочитания

Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Психично здраве
Намери помощ в социалните медии

Различни проучвания свързват социалните медии с нарастване на психичните разстройства. Но компанията Wisdo иска да използва именно социалния елемент, за да помогне на хора в най-тежките за тях моменти. Компанията вече привлече 11 млн. долара в сийд финансиране. Тя създава онлайн общности, които се фокусират върху теми като физическо и психическо здраве, самоусъвършенстване, сексуалност, идентичност и семейство. Приложението свързва търсещите помощ с такива, които могат да им я осигурят. Wisdo предлага таймлайн, чрез който потребителите споделят преживяванията си под формата на поредни стъпки, след което ги свързва помежду им. Още в бета-версията си компанията достигна до 500 000 потребители. "Социалните мрежи могат да бъдат и добри, като предлагат емпатия и помощ, което според нас е и мисията на Wisdo. В традиционните мрежи хората често не са откровени, но ние искаме да са открити и честни, за да създадат добри връзки с други хора, което да им помогне в дългосрочен план", заяви пред TechCrunch Ричард Клауснер, инвеститор в Wisdo и основател на компанията Juno Therapeutics.
Приложение
Виж какво съм чел

Френският стартъп Glose привлече 3 млн. евро за приложението си за iPhone, iPad и Android. Целта на компанията е да направи четенето на книги по-социално изживяване. Glose има собствена книжарница, а потребителите могат да зареждат и собствени книги в софтуера. Приложението държи интереса на читателя чрез различни игрални елементи. Но една от най-любимите опции сред използващите го е възможността за подчертаване на текст, допълване на анотации и споделянето им с приятели. Подобни възможности има и в устройства като Kindle, но без да бъдат толкова социални. Когато приятелите четат същата книга месеци или години по-късно, те могат да отворят анотациите, за да видят какво е написал потребителят преди тях и какво го е впечатлило. Отделно могат да се следят списъци с книги, да създават частни групи и да следят напредъка на приятелите си. Досега над 600 000 потребители са свалили приложението. Следващата цел на Glose е да пусне отделна услуга - Glose Education, предназначена за университети и училища. Преподавателите ще могат да създават групи, да дават домашни, да добавят анотации за класа и др.
Доставки
Бирата ще е при вас до час

Явно доста потребители се оказват изправени пред проблема да нямат алкохол у дома си, когато им потрябва. Само така може да бъде обяснен успехът на приложението Drizly, което неотдавна набра финансиране за 34.5 млн. долара в допълнение към по-ранни инвестиции от 33 млн. долара. Базираната в Бостън услуга работи с над 1000 магазина в САЩ и Канада с обещание да доставя алкохолни напитки за по-малко от час. Drizly показва на потребителите различни цени на бира, вино и спиртни напитки в близките до тях магазини с различни възможности за доставка или взимане на място. Компанията направи и първото си придобиване - купи онлайн търговеца Buttery, който беше интегриран в Drizly. Услугата е основно мобилна и е налична за iOS и Android. Потребителите правят поръчка, след което партньорите на Drizly я изпълняват, като доставката отнема между 30 и 60 минути. Има отделни приложения за крайните купувачи и доставчиците.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара

Средствата ще се насочат към тях най-вече чрез обратно изкупуване на акции през следващите три години

17 окт 2019, 112 прочитания

"Въгледобив Бобов дол" е обявена в несъстоятелност "Въгледобив Бобов дол" е обявена в несъстоятелност

Компанията системно е нарушавала задълженията си по оздравителния план и дължи на държавата над 102 млн. лв.

17 окт 2019, 339 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-добре представящите се мениджъри в света

За поредна година Harvard Business Review подреди водещите изпълнителни директори

Още от Капитал
Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10