Internet of Things #8: Vivacom качва "в облака" управлението на продажбите
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Internet of Things #8: Vivacom качва "в облака" управлението на продажбите

Shutterstock

Internet of Things #8: Vivacom качва "в облака" управлението на продажбите

Услугата VIVA iBusiness е част от новоразработван пакет с решения за дигитализация на българските компании

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3832 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Наредбата за изменение и допълнение на Наредба №Н-18 от 13 декември 2006 г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства, обнародвана през септември 2018 г., засегна както използвания от търговците хардуер, така и софтуера за управлението на продажбите. Именно промените по софтуерната част доведоха до създаването на нова услуга в портфолиото на телеком оператора Vivacom, която е част от усилията му да създаде пакет от подобни решения за дигитализация на бизнеса.

Услугата VIVA iBusiness представлява софтуер за управление на продажбите в търговски обект (СУПТО).

Тя е насочена към корпоративните клиенти на оператора, които извършват търговска дейност в сектора на бързооборотните стоки. Решението отговаря на изискванията в обновената Наредба №Н-18 на НАП и използва облачната платформа VIVA Cloud за съхранение и защита на данните.

"Сред основните предимства на VIVA iBusiness е уеб базираният интерфейс, който позволява на предприятията да следят продажби, наличности в склада и всякаква друга информация през браузъра на настолен компютър или дори през мобилно устройство", казва Калоян Боровинов, старши специалист бизнес развитие корпоративни продажби във Vivacom. Освен това услугата улеснява клиента чрез модела на заплащане за нея. Той не изисква предварителна инвестиция за целогодишен абонамент, а предвижд атакса на месечна база, допълва Боровинов.

VIVA iBusiness позволява създаването на структура за лесно управление на цялото предприятие – търговски обекти, складове и администрация. Чрез услугата потребителят може да създаде подходящата за себе си асортиментна база, да управлява дистанционно доставките и документооборота си.

Софтуерът има функция за създаване на фактури и за водене на складова политика – управление на складове и въвеждане на складова наличност. Чрез него може да бъде направена регистрация на продажби на стоки и услуги, да се води постоянен мониторинг и да се правят справки.

Софтуерът се предоставя съвместно с фирма "Дейзи" - една от водещите компании в областта на търговския софтуер и фискалните устройства. При срочен абонамент за VIVA iBusiness за период от 2 години клиентът получава ваучер за отстъпка при закупуване на хардуер от нея.

Телекомът предлага на корпоративните си клиенти и възможност за комбиниране на VIVA iBusiness с други услуги – мобилни и фиксирани, което позволява постигане на по-добра пакетна цена.

В бъдеще от Vivacom планират да доразвият услугата, като добавят функционалности и модули към нея. Също така от телекома предвиждат обвързването й с други направления в бизнеса - счетоводството и електронната търговия, където тепърва се очакват някои законови промени.

VIVA iBusiness заработи от началото на 2019 г. и заедно с лансираната преди няколко години VIVA Fleet е част от портфолиото решения за бизнеса на оператора, което цели да насърчи дигитализацията на предприятията в България и да им помогне в по-бързото развитие. Този пакет от услуги в момента е актуална тема за Vivacom и важно направление, в което компанията планира да се развива.

Наредбата за изменение и допълнение на Наредба №Н-18 от 13 декември 2006 г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства, обнародвана през септември 2018 г., засегна както използвания от търговците хардуер, така и софтуера за управлението на продажбите. Именно промените по софтуерната част доведоха до създаването на нова услуга в портфолиото на телеком оператора Vivacom, която е част от усилията му да създаде пакет от подобни решения за дигитализация на бизнеса.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Оригами бизнес

Оригами бизнес

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK