Печалбата на LG пада с 80% през четвъртото тримесечие

Причината за това е по-слабото представяне на бизнеса с производство на телевизори

Вторият по големина производител на телевизори в света, чийто основен конкурент е Samsung, изчисли печалба от 75.3 млрд. вона (67.03 млрд. долара) за месеците от октомври до декември миналата година
Вторият по големина производител на телевизори в света, чийто основен конкурент е Samsung, изчисли печалба от 75.3 млрд. вона (67.03 млрд. долара) за месеците от октомври до декември миналата година
Вторият по големина производител на телевизори в света, чийто основен конкурент е Samsung, изчисли печалба от 75.3 млрд. вона (67.03 млрд. долара) за месеците от октомври до декември миналата година    ©  Reuters
Вторият по големина производител на телевизори в света, чийто основен конкурент е Samsung, изчисли печалба от 75.3 млрд. вона (67.03 млрд. долара) за месеците от октомври до декември миналата година    ©  Reuters

Южнокорейската LG отбелязва 80% спад на годишна база на оперативната си печалба за четвъртото тримесечие. Това показват предварителните резултати на компанията, които са доста под очакванията на анализаторите, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал