Samsung пуска нова серия смартфони в Индия, за да изпревари Xiaomi
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Samsung пуска нова серия смартфони в Индия, за да изпревари Xiaomi

В последните години се забелязва, че фокусът на Samsung е Индия, в която живеят милиарди интернет потребители, но и 350 млн. души, които все още нямат смартфони

Samsung пуска нова серия смартфони в Индия, за да изпревари Xiaomi

Южнокорейската компания разчита новата серия Galaxy М да удвои онлайн продажбите ѝ

2022 прочитания

В последните години се забелязва, че фокусът на Samsung е Индия, в която живеят милиарди интернет потребители, но и 350 млн. души, които все още нямат смартфони

© Reuters


Samsung планира да пусне на пазара в Индия новата си бюджетна серия смартфони Galaxy М, за да си върне позициите на втория по големина пазар на мобилни устройства в света. Целта на компанията е да изпревари китайските си конкуренти като Xiaomi, съобщава Reuters.

Смело към целта

Южнокорейската компания изостава по продажби в сравнение с Xiaomi в две от трите тримесечия на 2018 г., за които има данни, сочи проучване на Counterpoint. Общо трите нови телефона от серията M ще удвоят онлайн продажбите на Samsung, твърди управителят на компанията, отговарящ за мобилния бизнес в Индия - Асим Варси. Производителят ще предлага смартфоните чрез своя уебсайт в страната и чрез Amazon.

"М серията е базирана на интересите на индийските милениали", обяснява Варси, като добавя, че смартфоните ще започнат да се предлагат в световен мащаб след пускането им на пазара в Индия в края на януари. Той отказа да коментира детайли, но заяви, че онлайн продажбите формират значителен двуцифрен процент от общите приходи на компанията.

Според данни на бизнес платформата paper.vc продажбите на мобилни телефони в Индия достигат 5.3 млрд. долара за дванадесетте месеца до края на март 2018 г.

Варси добавя, че телефоните, произведени в Индия, на цена от по-малко от 141.80 долара, ще се правят с по-издръжливи батерии и в тях ще бъдат вградени функции като бързо зареждане.

Фокусът е Индия

В последните години се забелязва, че фокусът на Samsung е Индия, в която живеят милиард интернет потребители, но и 350 млн. души, които все още нямат смартфони. Миналата година южнокорейската компания отвори най-големия си завод за производство на мобилни устройства в Ню Делхи, както и най-големия си магазин за телефони в Бангалор.

Индийският бизнес на Samsung разчита на 250 хил. търговски обекта и повече от 2000 уникални магазина и още толкова центрове за услуги.

Samsung планира да пусне на пазара в Индия новата си бюджетна серия смартфони Galaxy М, за да си върне позициите на втория по големина пазар на мобилни устройства в света. Целта на компанията е да изпревари китайските си конкуренти като Xiaomi, съобщава Reuters.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK