На първо място добър екип
Васил Поповски, старши директор "Развитие на продукти" в Leanplum, пред "Капитал"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Профил
Васил Поповски е старши директор "Развитие на продукти" в Leanplum. Има над 20-годишен опит в софтуерния сектор. Кариерата си стартира в SAP, а по-късно става технически директор и партньор в Sciant, където активно помага за разрастването на компанията, която е придобита през 2007 г. от VMware. Във VMware ръководи различни екипи и дейности и участва в разрастването на екипа до стотици специалисти. След VMware решава да стартира собствен бизнес и така става съосновател на Connecto.ai, който предлага чатботове, базирани на изкуствен интелект. През миналата година компанията беше купена от компанията от Силициевата долина Leanplum, в която съосновател е българинът Момчил Кюркчиев. Поповски оглави софийския R&D център на Leanplum.Компанията
Компанията за мобилен маркетинг Leanpum е създадена от Момчил Кюркчиев и колегата му в Google Андрю Фърст в Силициевата долина. Досега тя е набрала финансиране за 98 млн. долара, като инвеститори в нея са Norwest Venture Partners, Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures. Фърст и Кюркчиев създават Leanplum с първоначалната идея да създадат система за т.нар. А/В тестове, която дава възможност на програмистите на мобилни приложения бързо и лесно да тестват в реално време промените, които правят по програмите, и реакцията на потребителите. Впоследствие предприемачите насочват усилията си към създаване на цялостна облачна платформа за мобилен маркетинг, която поддържа множество канали за връзка между компанията и клиентите. Компанията има и R&D офис в София, в който работят близо 50 души, както и офиси в Сан Франциско, Ню Йорк, Сингапур, Токио и Амстердам.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Всичко знаем перфектно, че connecto.ai беше фалшив бизнес и с много лош фийдбек от първия си клиент, Yellow Taxi. Реално техен софтуер не се ползва в продукция. "Купуването" им от Leanplum за мизерна сума от 2 милиона (колкото да си покрият загубите инвеститорите) е нито за технология, нито за хора - нито един освен 2 ма човека (тоя и още един) не работи в Лийнплъм след придобиването, понеже Leanplum нямат пари - публична тайна е, че парите им са на свършване, уволняват масово в Сан Франциско и гледат каквото могат да поддържат тука - барем некой се обърка и даде некви пари.
Това е - а що са ги "купили" крадат навярно квото е останало от Сан Франциско парите тука напоследно и на дребно. Leanplum като цяло са много смешна фирма с много говорене, а реално са по-малки от Optimizely & Mixpanel които са profitable и с 10 пъти по-малко хора (щото не правят нищо кой знае кво - логват ивенти и показват няколко репорта).
Мнооооооооого приказки за простотии пак.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход