С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 22 яну 2019, 10:35, 4432 прочитания

Най-евтиният модел на Tesla получи разрешение за продажба в Европа

Дебютът на Model 3 се очаква през февруари

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американският производител на електрически автомобили Tesla получи разрешение да започне доставки на своя най-достъпен Model 3 в Европа. Това съобщава Reuters, като се позовава на информация от холандския автомобилен регулатор RDW. Дебютът се очаква да бъде направен през февруари, като ще се започне с варианта на модела, който работи с батерии за по-голям пробег.

Model 3 е решаващ проект за Tesla, тъй като компанията на Илън Мъск, известна със скъпите си, луксозни коли, се опитва да навлезе на масовия пазар с по-достъпни модели. Най-евтината версия на седана се очаква да струва 58 800 евро, а цените на най-базовата версия на Model S започват от 89 хил. евро.


Model 3 отговаря на изискванията за одобрение за ползване по европейските пътища. Това показват данните, публикувани на сайта на Холандската автомобилна служба, която е един от органите в Европа, натоварени с лицензирането на автомобили и авточасти.

Важен момент за Tesla

Одобрението идва във важен момент за компанията, която се готви за засилена конкуренцията, защото традиционните производители на автомобили планират да вложат близо 300 млрд. долара за електромобили и батерии през следващите няколко години. Според компанията пазарът на седани в Европа е два пъти по-голям от този в САЩ, което трябва да даде допълнителен тласък на продажбите й. Като се добави и китайският пазар, където Tesla започна да строи завод, амбициите на Мъск електрическите автомобили да станат по-достъпни, могат й да се реализират.



През миналата седмица компанията обяви, че ще намали персонала си със 7%, което е част от мерките на ръководството за свиване на разходите. Целта на Мъск е точно компактният седан да превърне компанията от производител на луксозни автомобили във важен играч на масовия пазар на електрически коли. Засега компанията не може да постигне именно това и не може да предложи автомобила на дългоочакваната цена от 35 хил. долара. Най-евтината версия в момента започва от 44 хил. долара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

"Рекорд" - екокари от ново поколение "Рекорд" - екокари от ново поколение

Електрокарите с литиево-йонни батерии са подходящи за чистите производства в редица индустрии

21 сеп 2019, 1387 прочитания

Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи

Директорът на общинския институт "Старинен Пловдив" за новите инициативи в полза на туристите и града

20 сеп 2019, 1202 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
UBS увеличава годишната печалба, но тя е под очакванията на пазара

През последното тримесечие по-слабо са се представили бизнесът й с управление на богатството и инвестиционното банкиране

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Тайният живот на "затворените" сметища

Градските депа за боклуци, които на документи са закрити, се ползват незаконно, което освен до пожари може да доведе до санкции от ЕС

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Талантливият мистър Сант

Първа самостоятелна изложба за американския режисьор Гюс ван Сант