Най-евтиният модел на Tesla получи разрешение за продажба в Европа

Дебютът на Model 3 се очаква през февруари

Американският производител на електрически автомобили Tesla получи разрешение да започне доставки на своя най-достъпен Model 3 в Европа. Това съобщава Reuters, като се позовава на информация от холандския автомобилен регулатор RDW. Дебютът се очаква да бъде направен през февруари, като ще се започне с варианта на модела, който работи с батерии за по-голям пробег.

Model 3 е решаващ проект за Tesla, тъй като компанията на Илън Мъск, известна със скъпите си, луксозни коли, се опитва да навлезе на масовия пазар с по-достъпни модели. Най-евтината версия на седана се очаква да струва 58 800 евро, а цените на най-базовата версия на Model S започват от 89 хил. евро.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    historama avatar :-|
    historama
    • + 3

    Тесла бързат да стъпят в Европа, докато европейските автомобилостроители продължават да инвестират милиарди в ДВГ-тата, включ и в дизелите (с малки изключения). Толкова ли не се усещат европейците, че времената се променят, и автомобилите с ДВГ ще бъдат рядкост, едва ли не имиджови, нещо като самонавиващите се ръчни часовници.

    Нередност?
  • 2
    georgi_mihailov avatar :-|
    georgi_mihailov
    • + 4

    "Новината" за хомологацията всъщност е от Петък.

    Първият кораб с над 2000 М3 се очаква да пристигне на 3ти Февруари в Белгия. Изглежда вчера е минал през Панамският канал.
    Тук може да се следи движението му : https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:3379583/mmsi:538006167/imo:9707015/vessel:GLOVIS_CAPTAIN

    А тук качват снимки от пристанището на Сан Франциско : https://twitter.com/whitfletcher/media

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал