Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 22 яну 2019, 10:35, 4776 прочитания

Най-евтиният модел на Tesla получи разрешение за продажба в Европа

Дебютът на Model 3 се очаква през февруари

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американският производител на електрически автомобили Tesla получи разрешение да започне доставки на своя най-достъпен Model 3 в Европа. Това съобщава Reuters, като се позовава на информация от холандския автомобилен регулатор RDW. Дебютът се очаква да бъде направен през февруари, като ще се започне с варианта на модела, който работи с батерии за по-голям пробег.

Model 3 е решаващ проект за Tesla, тъй като компанията на Илън Мъск, известна със скъпите си, луксозни коли, се опитва да навлезе на масовия пазар с по-достъпни модели. Най-евтината версия на седана се очаква да струва 58 800 евро, а цените на най-базовата версия на Model S започват от 89 хил. евро.


Model 3 отговаря на изискванията за одобрение за ползване по европейските пътища. Това показват данните, публикувани на сайта на Холандската автомобилна служба, която е един от органите в Европа, натоварени с лицензирането на автомобили и авточасти.

Важен момент за Tesla

Одобрението идва във важен момент за компанията, която се готви за засилена конкуренцията, защото традиционните производители на автомобили планират да вложат близо 300 млрд. долара за електромобили и батерии през следващите няколко години. Според компанията пазарът на седани в Европа е два пъти по-голям от този в САЩ, което трябва да даде допълнителен тласък на продажбите й. Като се добави и китайският пазар, където Tesla започна да строи завод, амбициите на Мъск електрическите автомобили да станат по-достъпни, могат й да се реализират.



През миналата седмица компанията обяви, че ще намали персонала си със 7%, което е част от мерките на ръководството за свиване на разходите. Целта на Мъск е точно компактният седан да превърне компанията от производител на луксозни автомобили във важен играч на масовия пазар на електрически коли. Засега компанията не може да постигне именно това и не може да предложи автомобила на дългоочакваната цена от 35 хил. долара. Най-евтината версия в момента започва от 44 хил. долара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Eвропейската комисия одобри сделката за БТК 1 Eвропейската комисия одобри сделката за БТК

Пандемията вероятно няма да забави влизането на купувача United Group, който оцени телекома на близо 1.3 млрд. евро

6 апр 2020, 2392 прочитания

БДЖ търси да наеме 10 локомотива за 3 години за 25.6 млн. лв. 1 БДЖ търси да наеме 10 локомотива за 3 години за 25.6 млн. лв.

Компанията хронично изпитва недостиг на подвижен състав, като при предишната поръчка успя да наеме само един

6 апр 2020, 1692 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
UBS увеличава годишната печалба, но тя е под очакванията на пазара

През последното тримесечие по-слабо са се представили бизнесът й с управление на богатството и инвестиционното банкиране

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10