С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 фев 2019, 13:01, 2691 прочитания

Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Програмисти
Кодирай интелигентно

Стартъпът от Сан Франциско Kite привлече финансиране за 17 млн. долара. Компанията използва машинно самообучение, за да изгради интелигентна система за кодиране. Според изпълнителния директор на фирмата Адам Смит идеята зад Kite се базира на простия факт, че много голяма част от целия процес на програмиране е повторяема. "Ето защо разработчиците прекарват толкова време в Stack Overflow и в търсенето на дребни грешки. Смятаме, че машинното самообучение може да поправи това, като довършва повторяемите дейности", заяви той пред TechCrunch. Kite обяви, че решенията на компанията вече могат да се използват на компютри без нуждата от интернет връзка. Засега те работят само за езика Python. Инвеститори в новия рунд са Trinity Ventures, изпълнителният директор на GitHub Над Фридман и др.
е-книги
Все повече потребители

Онлайн услугата за електронни и аудиокниги Scribd обяви, че вече е достигнала над 1 млн. потребители. Според специалистите това показва, че моделът с абонамент за 8.99 долара на месец работи. Компанията обяви също, че е на печалба от 2017 г. и че годишните й приходи са около 100 млн. долара. Scribd стартира като услуга за обмен на документи, преди да премине към абонаментния модел за е-книги през 2013 г., когато подписа първия си договор с голям издател - HarperCollins. Оттогава бяха добавени още големи партньори. Първоначално моделът на Scribd предлагаше неограничен достъп до каталога на компанията, но впоследствие бе ограничен до три книги и една аудиокнига на месец, преди отново да се върне към модифицирана версия на абонамента без лимит. Следващата цел на Scribd е да достигне 10 млн. абонати, което може да стане чрез мащабна международна експанзия на пазари като Латинска Америка, Европа и Индия. В момента половината от потребителите на платформата са извън САЩ.
Финтех
Да споделиш сметка с приятел

Френският финтех стартъп Lydia вече дава възможност на потребителите да споделят подсметките си в платформата с други хора. Според компанията тази функция има редица предимства - например по-лесното управление на финанси при пътуване с приятели, делене на разходите в апартамент или други. В началото услугата на Lydia беше далеч по-традиционна - потребителите имаха една сметка, чрез която да изпращат, получават или теглят пари. Но сега клиентите могат да правят допълнителни сметки в профила си, които да споделят с други хора, през които да правят всякакви транзакции. Целта на Lydia е безпроблемното движение на пари през приложението. Според създателите на платформата тя е идеален начин за всякакво делене на сметки и плащания без допълнителни разходи, например плащане на ток и газ, наем и др.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 1068 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 812 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Как се сглобява автобусен гигант

"Юнион Ивкони" и "Етап Адресс" се сливат в едно. Държавната ББР ще финансира операцията с огромния заем от 40 млн. евро

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10