С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 фев 2019, 14:40, 2126 прочитания

JPMorgan Chase ще се конкурира с PayPal и Stripe

Американската банка ще въведе единна система за онлайн разплащания за бизнеса

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
JPMorgan Chase иска да развие засега малкия си дял в глобалния пазар за управление на онлайн разплащанията. Американската банка обединява отделите си за управление на плащания на потребители и разплащания между бизнесите. Финансовата институция си е поставила за цел дългосрочно да удвои пазарния си дял и да се състезава с водещите платформи за плащания като PayPal и Stripe, съобщава Financial Times

Планове за ръст в обещаващ сектор


JPMorgan Chase иска краткосрочно да увеличи дела си от около 5% в глобалния пазар за плащания и управление на бюджети с около 50%. След обединението на отделите банката ще е единственият играч в сектора, който ще предлага единна система, в която потребителите ще могат да плащат на бизнесите, които веднага ще могат да правят корпоративни плащания към снабдителите си или да прехвърлят парите по лесен начин в други сметки. JPMorgan Chase се надява в близко бъдеще делът й на този пазар да надхвърли 7%, а дългосрочно да го удвои до 10%.

В момента глобалният сектор за такива разплащания и други форми на управление на бюджета се доминира от платформите Apple Pay, Stripe и PayPal. Секторът обаче се смята с висока възвръщаемост, поради което инвеститорите най-вероятно ще подкрепят намеренията на JPMorgan Chase. Повечето от сегашните клиенти на този тип услуги на банката оперират в САЩ, но с обединяването на отделите банката ще се фокусира върху чуждестранни мултинационални компании.

Икономия от мащаба



Такис Георгакопулос, бившият началник на трежъри услугите на банката, заявява пред FT, че сегашният ход създава най-големия оператор в индустрията. На Георгакопулос се пада задачата да управлява бизнес, който комбинира части от инвестиционното поделение на банката, търговското крило и бизнесът с потребители на Chase. Обединените приходи на новия отдел възлизат на над 11 млрд. долара годишно. Според Георгакопулос потенциалът за растеж е налице - оттук нататък зависи доколко инвестициите в по-нататъшно развитие ще се отплатят и дали потребители и корпорации ще минат на новата платформа.

Досегашните трежъри услуги на банката са нараснали през 2018 г. Приходите от услуги за корпоративни клиенти са се повишили с 13% до 4.7 млрд. долара, а тези от услуги, насочени към търговски потребители - с 18% до 4 млрд. долара. И двата отдела са се представили много по-добре от средния ръст на приходите на банката от 8%. Георгакопулос смята, че обединението на двете услуги ще доведе до допълнително ускорение поради по-големия мащаб и удобство за компаниите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи Йордан Илиев: В Стария Пловдив – повече живот, повече приходи

Директорът на общинския институт "Старинен Пловдив" за новите инициативи в полза на туристите и града

20 сеп 2019, 554 прочитания

"Филкаб" предлага на клиента всичко в сферата на енергетиката и индустрията "Филкаб" предлага на клиента всичко в сферата на енергетиката и индустрията

В следващите пет години продажбите на фирмена продукция все повече ще се дигитализират

20 сеп 2019, 921 прочитания

24 часа 7 дни

20 сеп 2019, 10786 прочитания

20 сеп 2019, 5272 прочитания

20 сеп 2019, 2850 прочитания

20 сеп 2019, 2003 прочитания

20 сеп 2019, 1914 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
За 15 години Facebook преобрази интернет и онлайн културата

Въпреки успехите, критиките към най-голямата социална мрежа в света се засилват през годините

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Печели ли се от имоти на борсата

Дружествата със специална инвестиционна цел са алтернатива на директната инвестиция, а и изискват по-малки суми

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата