Carlsberg очаква по-слаб ръст, но се представя добре в Китай

Компанията отбелязва силни продажби на своите премиум марки в азиатската страна

Китайският пазар е воден от международни премиум марки бира, които продават на два до три пъти по-висока цена от масовите брандове
Китайският пазар е воден от международни премиум марки бира, които продават на два до три пъти по-висока цена от масовите брандове
Китайският пазар е воден от международни премиум марки бира, които продават на два до три пъти по-висока цена от масовите брандове    ©  Reuters
Китайският пазар е воден от международни премиум марки бира, които продават на два до три пъти по-висока цена от масовите брандове    ©  Reuters

Датската пивоварна Carlsberg отчете по-високи от очакванията приходи от продажби през четвъртото тримесечие на 2018 г., съобщава Reuters. Макар органичният растеж да е по-слаб в сравнение с предходната година, резултатите бяха засилени от доброто представяне на компанията в Китай.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар