С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 11 фев 2019, 10:35, 7606 прочитания

Едоардо Миролио отваря 24 магазина на DiKa във Франция

Първият обект на българската модна марка ще бъде открит в Париж през следващата седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Инфографика

Градовете, в които ще има магазини

Увеличаване

Едоардо Миролио отваря 24 фирмени магазина на DiKa във Франция. Те ще се намират в 24 големи и по-малки градове, а първият от тях ще бъде открит след няколко дни в столицата Париж. Сделката по придобиване на правото за наемане на магазините беше сключена на 5 февруари тази година, съобщи италианският предприемач. Българската модна марка DiKa се настанява в магазините на френска търговска верига, чиито обекти са в процес на ликвидация. Те са с различна площ и различен срок за ползване. Размерът на сделката е 2 млн. евро, уточни Едоардо Миролио. Той ще задържи на работа 40-те души от персонала, който и до момента е работил в магазините на френската компания.

"Няколко месеца продавахме тестово модели на DiKa в 5 магазина във Франция и получихме задоволителни резултати. Знам, че е предизвикателство да предлагаш чужда модна марка точно на французите, но вярвам, че ще успеем и до 1 година ще подобрим значително продажбите си на този пазар", казва италианският предприемач. Навлизането на DiKa на френския моден пазар става точно в момент, в който много от световните производителите на модни облекла свиват производството си и затварят цели вериги. Това обаче може да се окаже предимство за българската марка, насочена към деловата жена.


На 13 февруари ще бъде открит магазинът на DiKa в Париж на емблематичната търговска улица Rue de Renne. Магазини на DiKa ще бъдат открити в почти всички точки на Франция - Лион, Тулуза, Тур, Неоли, Мелюн, Гренобъл, Тулон, Безие, Сент Етиен, Монпелие и други. До месец ще бъде открит и нов фирмен магазин на марката в Румъния - трети поред. DiKa е представена и в два магазина в Грузия. Миролио купи марката в края на 2017 г. от гръцките ѝ собственици Димитриос Кабурис и Михаил Илиандес чрез своята едноименна компания "Е. Миролио". За марката продължиха да работят екипът от български моделиери и дизайнери, наложили я на пазара.

Разширяване и на българския пазар

Плановете на италианския предприемач с български паспорт включват и откриване на нови магазини на DiKa в България, където продажбите отчитат ръст. Предстои да бъде открит фирмен магазин в Бургас, а на по-късен етап и във Варна. От януари работи аутлет в София, с което магазините на DiКа в столицата стават четири.



Нов акцент за DiKa ще бъде създаването на колекция ежедневни модели и дънкова линия, която ще се появи на пазара до края на годината. 85% от дрехите на бранда се изработват с платове, създадени в предприятията на Едоардо Миролио в България. Дрехите се шият в сръбските градове Димитровград и Пирот. Предприемачът купи двете фабрики в Сърбия през 2017 г. за 3 млн. евро.

"Скоро ще приключи реконструкцията на трети цех и ще започне обновяването на четвърти цех в двете ни сръбски фабрики", каза Миролио. Четирите цеха в Сърбия ще бъдат достатъчни да зареждат с нова стока всички магазини на DiКа в България и в чужбина и дори ще имат свободен капацитет да шият на ишлеме, допълва той.

Загуби заради липса на работници

Основен проблем пред Едоардо Миролио остава липсата на достатъчно работна ръка за производството на платове в българските текстилни фабрики в Сливен, Ямбол и Свищов. Само през последните 2 години компанията е инвестирала 55 млн. лева в българските си фабрики. Над 200 от новооткритите работни места обаче остават незаети, а половината от завършения през миналата година нов цех стои празен. Не успяваме да изпълним всички поръчки в срок и вече губим позиции на някои пазари, посочва Миролио.

Миналата година той пожела да внесе работници от Бангладеш, но е получил официален отказ от правителството. Ситуацията може да наложи изместването на част от производството на платове извън България, казва той.

"Е. Миролио" приключва 2018 г. с приходи от 130 млн. евро, което е с 5 млн. евро повече в сравнение с предходната година. По план бяхме предвидили приходи от 145 млн.евро, но не успяхме да ги реализираме именно заради трудностите с ангажирането на хора за производството, казва италианският предприемач.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

13 март 2019
София Ивент Център

capital.bg/fintech

Annual FinTech Summit


Запазете своето място сега


Теми в програмата:


  • Тенденции и двигатели за растеж на финтех индустрията
  • PSD2 и възможностите за бизнеса
  • Мобилни плащания и дигитални портфейли
  • Кои са последните технологични иновации на пазара
  • InsureTech: дигиталната трансформация в застраховането
  • Международно сътрудничество и възможности за растеж на екосистемата

Към регистрацията

Прочетете и това

"Paysera България" започва експанзия в Румъния "Paysera България" започва експанзия в Румъния

Компанията за дигитални разплащания ще търси за клиенти малки и средни предприятия

23 фев 2019, 269 прочитания

Глобалният лидер при обявите Глобалният лидер при обявите

Интернет гигантът Naspers купи руската платформа за обяви Avito в сделка за 1.16 млрд. долара, с която ще засили онлайн трансформацията си

22 фев 2019, 1034 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (18 - 24 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Норвежкият суверенен фонд ограничава придобиването на имоти

Държавната структура ще насочи повече инвестиции към публични компании в сектора

Министерство на околната вреда

Под надзора на Нено Димов, МОСВ губи смисъла на съществуването си, а вътре тече свирепа битка за територия и влияние между ВМРО и ГЕРБ

Когато Европа започне да киха

Икономиката на Стария континент губи мощност, а данните в България показват разочароваща инвестиционна активност

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Старци разбойници

Остаряването със здрав дух и здраво тяло е въпрос преди всичко на лични усилия, активни възрастни хора с вкус към живота

Роман от най-балканската страна

Писателят и театрален режисьор Петър Денчев превръща разочарованията в идейна сила за новата си книга

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 8

Капитал

Брой 8 // 23.02.2019 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 23.02.2019 Прочетете