С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 11 фев 2019, 10:35, 11550 прочитания

Едоардо Миролио отваря 24 магазина на DiKa във Франция

Първият обект на българската модна марка ще бъде открит в Париж през следващата седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Инфографика

Градовете, в които ще има магазини

Увеличаване

Едоардо Миролио отваря 24 фирмени магазина на DiKa във Франция. Те ще се намират в 24 големи и по-малки градове, а първият от тях ще бъде открит след няколко дни в столицата Париж. Сделката по придобиване на правото за наемане на магазините беше сключена на 5 февруари тази година, съобщи италианският предприемач. Българската модна марка DiKa се настанява в магазините на френска търговска верига, чиито обекти са в процес на ликвидация. Те са с различна площ и различен срок за ползване. Размерът на сделката е 2 млн. евро, уточни Едоардо Миролио. Той ще задържи на работа 40-те души от персонала, който и до момента е работил в магазините на френската компания.

"Няколко месеца продавахме тестово модели на DiKa в 5 магазина във Франция и получихме задоволителни резултати. Знам, че е предизвикателство да предлагаш чужда модна марка точно на французите, но вярвам, че ще успеем и до 1 година ще подобрим значително продажбите си на този пазар", казва италианският предприемач. Навлизането на DiKa на френския моден пазар става точно в момент, в който много от световните производителите на модни облекла свиват производството си и затварят цели вериги. Това обаче може да се окаже предимство за българската марка, насочена към деловата жена.


На 13 февруари ще бъде открит магазинът на DiKa в Париж на емблематичната търговска улица Rue de Renne. Магазини на DiKa ще бъдат открити в почти всички точки на Франция - Лион, Тулуза, Тур, Неоли, Мелюн, Гренобъл, Тулон, Безие, Сент Етиен, Монпелие и други. До месец ще бъде открит и нов фирмен магазин на марката в Румъния - трети поред. DiKa е представена и в два магазина в Грузия. Миролио купи марката в края на 2017 г. от гръцките ѝ собственици Димитриос Кабурис и Михаил Илиандес чрез своята едноименна компания "Е. Миролио". За марката продължиха да работят екипът от български моделиери и дизайнери, наложили я на пазара.

Разширяване и на българския пазар

Плановете на италианския предприемач с български паспорт включват и откриване на нови магазини на DiKa в България, където продажбите отчитат ръст. Предстои да бъде открит фирмен магазин в Бургас, а на по-късен етап и във Варна. От януари работи аутлет в София, с което магазините на DiКа в столицата стават четири.



Нов акцент за DiKa ще бъде създаването на колекция ежедневни модели и дънкова линия, която ще се появи на пазара до края на годината. 85% от дрехите на бранда се изработват с платове, създадени в предприятията на Едоардо Миролио в България. Дрехите се шият в сръбските градове Димитровград и Пирот. Предприемачът купи двете фабрики в Сърбия през 2017 г. за 3 млн. евро.

"Скоро ще приключи реконструкцията на трети цех и ще започне обновяването на четвърти цех в двете ни сръбски фабрики", каза Миролио. Четирите цеха в Сърбия ще бъдат достатъчни да зареждат с нова стока всички магазини на DiКа в България и в чужбина и дори ще имат свободен капацитет да шият на ишлеме, допълва той.

Загуби заради липса на работници

Основен проблем пред Едоардо Миролио остава липсата на достатъчно работна ръка за производството на платове в българските текстилни фабрики в Сливен, Ямбол и Свищов. Само през последните 2 години компанията е инвестирала 55 млн. лева в българските си фабрики. Над 200 от новооткритите работни места обаче остават незаети, а половината от завършения през миналата година нов цех стои празен. Не успяваме да изпълним всички поръчки в срок и вече губим позиции на някои пазари, посочва Миролио.

Миналата година той пожела да внесе работници от Бангладеш, но е получил официален отказ от правителството. Ситуацията може да наложи изместването на част от производството на платове извън България, казва той.

"Е. Миролио" приключва 2018 г. с приходи от 130 млн. евро, което е с 5 млн. евро повече в сравнение с предходната година. По план бяхме предвидили приходи от 145 млн.евро, но не успяхме да ги реализираме именно заради трудностите с ангажирането на хора за производството, казва италианският предприемач.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Office 1 Superstore разширява бизнеса си зад граница Office 1 Superstore разширява бизнеса си зад граница

Кооперация "Панда" - притежател на марката за цял свят, финализира преговори с чуждестранни партньори

22 окт 2019, 1202 прочитания

Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света

За поредна година на първо място попада Apple

22 окт 2019, 868 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Норвежкият суверенен фонд ограничава придобиването на имоти

Държавната структура ще насочи повече инвестиции към публични компании в сектора

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10