Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 фев 2019, 13:30, 2248 прочитания

Ikea обмисля да пусне платформа за продажби, включваща продукти на конкуренти

Компанията също така се интересува да продава стоките си през големи онлайн търговци

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-големият ритейл търговец на мебели в света Ikea проучва създаването на онлайн платформа за продажби, на която да предлага не само собствени мебели, но и на конкурентите си, като част от трансформацията си, пише Financial Times.

В момента компанията също така финализира детайлите, нужни за да стартира продажбите си в уебсайтове на трети страни, коментира Торбьорн Луф, изпълнителният директор на Inter Ikea, която е собственик на марката. Според него е от голямо значение да се създаде нещо, което да свързва собствения сайт на Ikea с по-големите платформи за онлайн продажби като Amazon, през които се продава почти всичко.


Към новата сфера

"Питате ме какви са предимствата за свързаност между доминиращите световни платформи и собствения сайт на компанията? Ще ви кажа, че има много. Да вземем за пример германската онлайн платформа за дрехи Zalando. Мисля, че тя се е ориентирала към много интересна област, която трябва да се проучи и развива", добавя той.

Zalando успя да се превърне в най-големия онлайн търговец на дребно в Европа. Компанията продава дрехи от различни марки, като нито една от тях не притежава нейния уебсайт.



Луф подчерта, че Ikea все още не води преговори с нито един от конкурентите си в областта, но добави, че би искала да участва в създаването на цялостна платформа за продажби, която обхваща индустрията.

"Мисля, че през следващите пет до десет години ще сме създали това, което сега наричаме "развиваща се платформа", коментира Луф. Ikea претърпява някои от най-големите промени в историята си, тъй като този месец ще започне тестовия си период в Швейцария за отдаване на мебели под наем, а сега си поставя за цел да продава и през други уебсайтове. Тя вече инвестира в изграждането на магазини в центъра на градовете, а не разчита само на по-големите си отдалечени магазини.

Преди всичко да пробваме

Луф споделя още, че скоро ще започнат тестовете с една от най-големите платформи, но уточни, че "едва ли ще е Amazon". Според него компанията на Джеф Безос и китайската Alibaba работят с по-различен модел. "Искаме да пробваме и да разберем дали това е нещото за нас. Дали ще го използваме за конкретна част от продуктите си или за специфичните видове пазари", казва той.

Главният изпълнителен директор на Inter Ikea заяви, че очаква онлайн продажбите да стартират през следващите години. "Винаги преди всичко тестваме. Можем да кажем, че в дигиталната сфера проучваме платформи на трети страни и по този начин Ikea се ангажира с този бизнес в индустрията като цяло. Целта е да разберем как можем да направим нашия сайт ikea.com много по-добър и да го усъвършенстваме", казва той.

"Важно е да имаме идея за това как всичко може да е свързано в едно цяло. Затова например ако си купите домашно обзавеждане трябва да прецените как е обвързано с вашата концепция и като цяло с дома ви. Не само мебелите, но и картините са важни. Избираме ги сами, създаваме ги. Има още много различни области, които има да се развиват през следващите години".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Всяка компания със спад 20% в приходите може да участва в схемата 60/40* 3 Всяка компания със спад 20% в приходите може да участва в схемата 60/40*

В неделя е последната дискусия, в понеделник се очаква приемането на постановлението

28 мар 2020, 13037 прочитания

Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10%

Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"

28 мар 2020, 2127 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Българският автопазар 2018: Повече дизел и нови коли

Старите автомобили над 20 години продължават да преобладават в българския автопарк, въпреки нарастването на продажбите на нови автомобили

Още от Капитал
По кой път вървим в лабиринта на кризата

Правителството е принудено да взима в много голяма степен чувствителни решения и не трябва да допуска никакво съмнение в тях

Непреодолимата сила на короната

Как извънредното положение ще се отрази на облигационните отношения

Бушоните срещу икономическия шок

Страната влиза в кризата с прилични финансови буфери, но те бързо могат да се стопят. На какво може да разчита бизнесът

За маската на един лекар

Българската здравна система посреща най-сериозното си изпитание през последните десетилетия в недобра форма

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10