Ikea обмисля да пусне платформа за продажби, включваща продукти на конкуренти
Компанията също така се интересува да продава стоките си през големи онлайн търговци


Анина Сантова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Най-големият ритейл търговец на мебели в света Ikea проучва създаването на онлайн платформа за продажби, на която да предлага не само собствени мебели, но и на конкурентите си, като част от трансформацията си, пише Financial Times.
В момента компанията също така финализира детайлите, нужни за да стартира продажбите си в уебсайтове на трети страни, коментира Торбьорн Луф, изпълнителният директор на Inter Ikea, която е собственик на марката. Според него е от голямо значение да се създаде нещо, което да свързва собствения сайт на Ikea с по-големите платформи за онлайн продажби като Amazon, през които се продава почти всичко.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове