Coca-Cola HBC съобщи, че купува сръбската компания за захарни изделия Bambi за 260 млн. евро от частния инвеститор Mid Europa Partners. По този начин бутилиращата компания за безалкохолни напитки разширява портфолиото си и присъствието си в Западните Балкани, съобщава Reuters.
Компанията, която бутилира и продава напитки на Coca-Cola Company в 28 страни, включително България, обяви, че през миналата година приходите на Bambi са били около 80 млн. евро. Две трети от тях са от продажби в Сърбия, останалите идват от страните от Западните Балкани.
Сръбското дружество е създадено през 1967 г. и произвежда бисквити, вафли и солени изделия. Брандовете му включват Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek и Josh. Водещата й марка са бисквити Plazma, която е на първо място по разпознаваемост на бранда в Сърбия.
Очаква се сделката да приключи през второто тримесечие на 2019 г. и да получи одобрението на регулаторите.
Главният изпълнителен директор на Coca-Cola HBC Зоран Богданович смята, че сделката ще позволи на "компанията да увеличи присъствието си при ключови поводи за консумация, например в началото на деня, по пътя или у дома за бърза закуска и освежаване". Той отбеляза още, че това придобиване представлява отлична възможност да се създаде допълнителна стойност за Coca‑Cola HBC, клиентите и акционерите.
Coca-Cola HBC съобщи, че купува сръбската компания за захарни изделия Bambi за 260 млн. евро от частния инвеститор Mid Europa Partners. По този начин бутилиращата компания за безалкохолни напитки разширява портфолиото си и присъствието си в Западните Балкани, съобщава Reuters.
Компанията, която бутилира и продава напитки на Coca-Cola Company в 28 страни, включително България, обяви, че през миналата година приходите на Bambi са били около 80 млн. евро. Две трети от тях са от продажби в Сърбия, останалите идват от страните от Западните Балкани.
0 коментара