Alibaba преговаря за китайския бизнес на Metro

Китайският гигант продължава да търси възможни инвестиции в офлайн бизнес

Alibaba търси повече начини за разширение на групата си към офлайн бизнес
Alibaba търси повече начини за разширение на групата си към офлайн бизнес
Alibaba търси повече начини за разширение на групата си към офлайн бизнес    ©  Reuters
Alibaba търси повече начини за разширение на групата си към офлайн бизнес    ©  Reuters

Китайският търговски и технологичен гигант Alibaba е започнал разговори с германския гигант Мetro за закупуването на дял в китайския бизнес на компанията. Това съобщава Reuters, като се позовава на три вътрешни източника. Към този момент Metro и Alibaba отказват коментар, а разговорите са все още в ранна фаза и според източниците могат да бъдат прекъснати. Интересът на Alibaba идва година след като китайският конкурент на компанията Tencent подписа сделка с френската верига Carrefour.

Alibaba, която е листната на борсата в Ню Йорк, поддържа редица онлайн платформи за търговия, като Taobao и Tmall, наред с приложения за доставка на храна като Ele.me и магазини за свежи продукти Hema и Yiguo. Огромният асортимент и логистичните предимства на Metro могат да се впишат лесно в търговската империя на китайската компания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар