RiceUP! с поредна оценка от професионалисти и потребители
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

RiceUP! с поредна оценка от професионалисти и потребители

Нухелт

RiceUP! с поредна оценка от професионалисти и потребители

Чипсът от кафяв пълнозърнест ориз отличен за най-добър нов продукт в хранителния сектор и за най-иновативен продукт

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
4858 прочитания

Нухелт

© Нухелт


Производителят на здравословни пълнозърнести снаксове спечели две престижни награди. Чипсът от кафяв пълнозърнест ориз Rice UP! се отличи като най-добър нов хранителен продукт в Progressive awards 2019 и беше отличен с приз за иновации в класацията "Продукт на годината" в категория "здравословен чипс", определян от потребителите*.

"Горди сме, че нашите продукти, които са вече много високо оценени в над 55 държави, получиха най-високата оценка от потребителите и професионалистите от бранша и в България" – сподели Мая Герасимова, директор "Маркетинг и продажби".

Двете награди са голям успех за българската компания, но не и изненада. Още през 2017 година здравословният чипс със суперсемена RICE UP! беше финалист в два конкурса за иновация не къде да е, а точно в континента на ориза – Азия, на световните изложения SIAL Jakarta в Индонезия и SIAL MIDDLE EAST в Абу Даби – Обединени арабски емирства. Това несъмнено е голямо признание и мотивация за развитие.

Източник: Нухелт

Иновативният продукт Rice UP!

Rice UP! e винаги в крак с тенденциите в храненето. Натурални съставки, без глутен, без пържене и абсолютно веган – това са здравословни предложения, които доставят искрено удоволствие за сетивата. Именно иновациите са ключов момент в разработването на марката, която променя културата на хранене и прави снаксовете не само изключително вкусни, но и здравословни. Благодарение на иновациите Rice UP! е единственият оризов чипс на пазара, който се прави от цели зърна пълнозърнест ориз. По този начин стъпката от чистата суровина до крайния продукт е само една и здравословните ползи на оризовото зърно са съхранени в най-голяма степен. Това поставя снакса в челните места за най-добър нов продукт в хранителния сектор и за най-иновативен продукт.

Познаването на потребителите носи успехи

Водещ фактор е и удовлетворението на потребителските желания. Здравословните оризови снаксове се разделят в четири групи. Богатата гама се дължи именно на доброто познаване на необходимостта на всеки един потребител и цели да задоволи дори най-претенциозните вкусове.

Промените, възникнали в поведението на потребителите, създават предпоставка за повишаване на иновационния процес, което респективно води до осъществяване на продуктовото разнообразие. От компанията са категорични, че колкото повече хората се интересуват от здравословния начин на живот, толкова повече здравословни и вкусни алтернативи ще предлага пазарът, за да може да отговори на техните нужди. Нещо, което Rice UP! прави вече почти три години, и то изключително успешно.

Предизвикателствата водят до нови хоризонти

Предизвикателствата на пазара са значими, но от компанията са уверени, че правиш ли нещо полезно и здравословно и то се продава с такъв успех, това дава още повече енергия, вдъхновение и ентусиазъм за нови продукти и иновативна комуникация.

*Проучване на Nielsen Bulgaria сред 2000 потребители, категория "Здравословен чипс"

Източник: Нухелт

Производителят на здравословни пълнозърнести снаксове спечели две престижни награди. Чипсът от кафяв пълнозърнест ориз Rice UP! се отличи като най-добър нов хранителен продукт в Progressive awards 2019 и беше отличен с приз за иновации в класацията "Продукт на годината" в категория "здравословен чипс", определян от потребителите*.

"Горди сме, че нашите продукти, които са вече много високо оценени в над 55 държави, получиха най-високата оценка от потребителите и професионалистите от бранша и в България" – сподели Мая Герасимова, директор "Маркетинг и продажби".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK