Kaufland инвестира 25 млн. лв. в първия си хипермаркет във Велико Търново
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Kaufland инвестира 25 млн. лв. в първия си хипермаркет във Велико Търново

Кауфланд България

Kaufland инвестира 25 млн. лв. в първия си хипермаркет във Велико Търново

Търговският обект е 59-ти за веригата в страната

Мара Георгиева
11239 прочитания

Кауфланд България

© Кауфланд България


"Кауфланд България" откри първия си хипермаркет във Велико Търново, който е 59-ти за веригата в страната. Инвестицията в него е за близо 25 млн. лв. и ще разкрие над 100 нови работни места, съобщиха от дружеството.

Над 3000 кв. метра търговска площ

Новият хипермаркет разполага с около 6000 застроени кв. метра, от които малко над 3000 кв.м са търговска площ, и с над 250 паркоместа. Към обекта са изградени безплатна станция за зареждане на електромобили, детска площадка и специална пътека за хора с нарушено зрение.

Това е първият български обект на компанията с изцяло стъклена входна фасада, позволяваща по-голям достъп на естествена светлина. Сградата е снабдена и с иновативна "зелена" климатична система, която комбинира отопление и охлаждане, като използва остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения. Хипермаркетът има и последно поколение LED осветление, става ясно от прессъобщението.

Постоянният асортимент на търговския обект включва над 17 хил. продукта, от които над 4500 са произведени в страната, а 80 от тях са местни предложения от региона на Велико Търново.

Магазинът разполага и със специално разработена за веригата навигационна и осветителна система, която улеснява пътя на потребителя. Новост са и пекарната и витрината "To-Go" с храна и напитки за вкъщи или офиса, уточняват от фирмата.

Преди три години

Хипермаркетът се намира върху терена на недовършения хирургически блок на болницата в града, който компанията купи през 2016 г. на търг за 5.8 млн. лв. Той е с големина от 18.9 дка и е разположен на главния път София – Варна.

Придобитият терен не беше в добро състояние - на него се беше образувало блато, площите бяха запуснати с неподдържана растителност, имаше и недостроена сграда. Затова веригата трябваше да предприеме действия за облагородяване и подготовка за строителството.

Предстоящо

През 2019 г. "Кауфланд България" планира да разшири логистичната си база в с. Стряма, да работи по изграждане на своя пети хипермаркет във Варна (на ул. "Девня" в кв. "Одесос") и да продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна.

Kaufland откри първия си обект в страната през март 2006 г., а три години по-късно зае лидерско място, като измести "Метро кеш енд кери". Днес веригата има 59 хипермаркета в 34 града в България. По данни на веригата от 2006 г. досега тя е инвестирала в страната над 1.4 млрд. лв., а заетите са над 6400.

"Кауфланд България" откри първия си хипермаркет във Велико Търново, който е 59-ти за веригата в страната. Инвестицията в него е за близо 25 млн. лв. и ще разкрие над 100 нови работни места, съобщиха от дружеството.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK