С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 фев 2019, 16:20, 2641 прочитания

"JYSK България" отчете близо 70% ръст на приходите за последната финансова година

Постъпленията са достигнали 43.3 млн. лв., мебелната верига планира да открие още осем магазина до края на годината

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"JYSK България" отчете най-добрата си година от стъпването си в страната. Датската верига за обзавеждане на дома е увеличила с 68.6% приходите си през финансовата 2017/2018 г., приключила през септември. Постъпленията за периода са достигнали 43.3 млн. лв. Печалбата преди облагане с данъци е нараснала с внушителните 354% до 4.5 млн. лв. От дружеството съобщават, че това са най-добрите резултати, които отчита, от откриването на първия си магазин в страната през 2005 г.

По стокови групи


Постиженията на компанията в България са най-забележими при продажбата на матраци, мебели и спално бельо, става ясно от съобщението. Продажбите на матраци са се увеличили с 36.3%, на мебели – с 34.4%, на спално бельо – с 28.2%. Най-търсени са мебелите за спалня (47% ръст), за всекидневна (43.4%) и за офис (42.4%).

Магазини и дистрибуционен център

Към края на изминалата година "JYSK България" има 25 магазина в страната и над 290 служители. Компанията вече откри първия си обект за 2019 г. и той е в Димитровград.



"Надяваме се, че през 2019 г. ще успеем да продължим положителната тенденция на развитие за "JYSK България". Сред целите ни за годината са да открием поне още
осем магазина и да постигнем отново положителен ръст в оборота от минимум 30% за финансовата 2018/2019 г.", коментира за "Капитал" Ираида Паюк, маркетинг мениджър на "JYSK България и Румъния".

Предстои да приключи роботизацията в дистрибуционния център в Божурище, който е своеобразен хъб за общо над 200 магазина от седем държави в Югоизточна Европа: Гърция, Румъния, Сърбия, Словения, Босна и Херцеговина, Хърватия. Инвестицията в него досега е над 105 млн. евро.

Базата в Божурище все още работи частично, но се очаква до края на юни да използва 100% от капацитета си, уточниха за "Капитал" от компанията.
Плановете са до края на годината в него да бъдат открити още до 300 нови работни места за служители в администрацията и складовата част. Това е четвъртата за JYSK подобна база в света.

Групата

"JYSK България" оперира в страната през дружеството "Юск бул" – част от групата на JYSK Nordic, която включва 21 страни, сред които Полша, Украйна, Чехия, Словакия, Холандия, Дания, Финландия, Норвегия.

Първият магазин е отворен в Дания през 1979 г. Днес JYSK има над 2700 обекта и 25 хил. служители в 51 държави. Компанията е собственост на датския търговец Ларс Ларсен, който притежава дружества с 3.577 млрд. евро общ годишен оборот за финансовата 2017/2018 г. и 474 млн. евро печалба преди облагане.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Робърт Чапек застава начело на Disney

Боб Айгър изненадващо слезе от поста изпълнителен директор

26 фев 2020, 216 прочитания

Tesco напусна изцяло китайския пазар Tesco напусна изцяло китайския пазар

Компанията продаде и последния си останал дял на местния си партньор

26 фев 2020, 660 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Стара планина холд" отчита пикови приходи, но спад на печалбата за 2018 г.

Основните предприятия в портфейла на дружеството подобряват резултатите си

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10